Cambridge English Teacher Rory

معلم انگلیسی کمبریج

اسم من روری است و من یک معلم انگلیسی بومی از کمبریج شایر، انگلستان هستم. من دروس آمادگی آزمون انگلیسی را به صورت آنلاین برای زبان دانشجویی تدریس می کنم. من 2 سال در میلان زندگی کردم و در آنجا زبان ایتالیایی را یاد گرفتم. در حال حاضر دارم اسپانیایی صحبت می کنم.

علایق و سرگرمی ها

سفر یکی از بزرگترین علایق من است. من به جاهای زیادی در سراسر اروپا رفته ام. من به استرالیا و آسیای جنوب شرقی هم سفر کرده ام. به همین دلیل من با دانش آموزان زیادی از سراسر جهان آشنا شده ام و به آنها آموزش داده ام.

من دوست دارم: تماشای فیلم، خواندن، گوش دادن به موسیقی (همه انواع)، فوتبال، گلف و ماهیگیری.

صلاحیت و تجربه تدریس

عشق من به تدریس زبان انگلیسی در میلان ایتالیا آغاز شد. این جایی است که من صلاحیت رسمی خود را به دست آوردم و گواهی QCF، Ofqual، دانشگاه کمبریج CEA در آموزش زبان انگلیسی به سخنرانان زبان های دیگر (CELTA) را به دست آوردم. پس از آن، یک مرکز زبان معتبر جهانی در لندن مرا استخدام کرد. من به تیم معلمان مجرب آنها پیوستم و کلاس های مختلف زبان انگلیسی را تدریس کردم. سپس به کمبریج شایر نقل مکان کردم. اینجا بود که تدریس کلاس های آمادگی آزمون کمبریج را در یک مدرسه زبان دیگر شروع کردم.

حرفه تدریس من بر ارائه دروس انگلیسی کمبریج: اول (FCE) و انگلیسی کمبریج: پیشرفته (CAE) متمرکز شده است. کمک به دانش آموزان برای آماده شدن و قبولی در آزمون های FCE و CAE بسیار مفید بوده است. من از تدریس این کلاس ها لذت می برم و قالب امتحانی این امتحانات را دوست دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از زبان انگلیسی - واژگان پیشرفته انگلیسی، گرامر و تمرین

Use of English - Advanced English Vocabulary, Grammar & Practice

"این دوره آموزشی استفاده از زبان انگلیسی برای کمک به شما در بهبود دانش عمومی انگلیسی شما طراحی شده است. این دوره به بهبود استفاده شما از زبان انگلیسی، از جمله نحوه... کمک می کند."