Ginette Methot & Curtis Seare

Data Crunch Cohosts Podcast

سلام! من کرتیس سیر هستم و ژینت متوت هستم و یک پادکست مبتنی بر آستین به نام . ما با افرادی صحبت می‌کنیم که کارهای شگفت‌انگیز با داده‌ها انجام می‌دهند، که اغلب ناشی از درگیری عمیقاً پرشورشان با موضوعی است (مانند تشخیص سرطان چشم در کودکان کوچک تا نجات جان زنبورهای عسل). این تغییرات جهان در هر صنعت و هر موضوعی وجود دارد. هیچ منطقه یا گوشه‌ای از جهان وجود ندارد که در نهایت تحت تأثیر قدرت داده‌ها قرار نگیرد.

ما مشتاقیم که شما، صرف نظر از اینکه کجا هستید یا چه کاری انجام می دهید، می توانید یاد بگیرید که در دنیایی متمرکز بر داده، سواد داده باشید، نه تنها بتوانید فرهنگ در حال تغییر جهان را درک کنید، بلکه کارهای جذابی نیز انجام دهید. همه چیز در حالی که احساسات خود را با داده ها ترکیب می کنید، زیرا با ابزارها و دستورالعمل های مناسب می توانید. ما مشتاقیم که شما را با دنیای شگفت انگیز جدیدی آشنا کنیم.

 

من نمی دانستم که در نهایت با داده کار خواهم کرد. در واقع، فکر می‌کردم می‌خواهم دکترای شیمی بگیرم، اما وقتی تصمیم گرفتم به جای آن وارد تجارت شوم، همه چیز تغییر کرد. اکنون من بیش از هشت سال در فضای داده کار کرده ام. من فوق لیسانس خود را از Northwestern در Predictive Analytics گرفتم، و اکنون مدیر تجزیه و تحلیل در یک استارت آپ مستقر در آستین هستم، جایی که هر روز در انبوهی از داده ها کار می کنم. آنچه را که در این سالها آموخته ام به شما یاد خواهم داد.

من با داده ها تازه کار هستم (بنابراین می دانم که اگر بتوانم آن را انتخاب کنم، قطعاً می توانید!). مدرک تحصیلی من در علوم انسانی و انگلیسی است و من سال ها به عنوان ویراستار و نویسنده کار کرده ام - بسیار دور از اطلاعات. اما آیا این است؟ هزاران کار در زمینه‌های سنتی غیرمتمرکز از داده‌ها، از جمله انگلیسی و علوم انسانی، انجام می‌شود. بنابراین اجازه دهید تخیل خود را با آنچه که ممکن است با داده های موجود در زمینه شما امکان پذیر باشد، اجرا کند.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول پاکسازی داده ها: داده های خود را برای اکتشاف شکل دهید

Data Cleaning Fundamentals: Shape Your Data for Exploration

"برای معرفی سرگرم‌کننده پاکسازی داده‌ها به کوهست‌های Data Crunch Podcast، Curtis Seare و Ginette Methot بپیوندید. این کلاس برای هر کسی است که می‌خواهد شروع به کار کند. ..."