Santiago Arau

سانتیاگو آراو یک عکاس و فیلمساز مکزیکی است. او که در سال 1980 در مکزیکوسیتی به دنیا آمد، عمدتاً به خاطر کارش با عکاسی هوایی و مستندسازی زندگی در مکزیکوسیتی شناخته شد. طی سال‌های گذشته، سانتیاگو زندگی در مکزیکوسیتی را از هوا مستند کرده است، جایی که از مناظر عظیم عکاسی کرده است. کنسرت های در فضای باز، راهپیمایی ها و اعتراضات، پیرامون و همچنین آتشفشان هایی که آن را احاطه کرده اند.

در طول 20 سال تجربه او در نمایشگاه های فردی و گروهی در مکان هایی مانند Casa América در مادرید (اسپانیا) در سال 2015، دوسالانه di Venezia (ایتالیا) 2017، موزه هنر مدرن فیلیپین 2013، شرکت کرده است. تئاتر متروپولیتن توکیو (2021) و در Palacio de Bellas Artes (مکزیک) 2019 برای ذکر چند مورد.

عکس‌های او در رسانه‌های مختلف بین‌المللی مانند BBC، NYT یا El País، همچنین در نشریات تخصصی عکاسی مانند National Geographic، توسط اکثر رسانه‌های مکزیکی و توسط وزارت فرهنگ و دولت فدرال منتشر شده است. مکزیک. او همچنین با انجمن های ملی و بین المللی مانند صلح سبز، عفو بین الملل و سازمان ملل متحد همکاری داشته است.

در سال 2017 او مستندی درباره زلزله در مکزیکوسیتی با عنوان "Ciudad Herida" کارگردانی کرد که نامزد جوایز Ariel 2018، Emmy 2018 و برنده جشنواره IDA Documentary Awards 2019 به عنوان بهترین مستند کوتاه شد و در شهر نیویورک در موزه دل باریو در سال 2018.

اخیراً، او سفری به سراسر مکزیک داشت که باعث شد اولین کتاب خود را با عنوان "سرزمین ها" در سال 2020 منتشر کند.

دوره های این مدرس:

آموزش Fotografía Urbana: Explora tu ciudad con tu celular

Fotografía Urbana: Explora tu ciudad con tu celular

"Nuestra manera más inmediata de crear y compartir contenido es por medio de nuestro telefono. En esta clase de fotografía callejera, ¡sácale el mayor provecho a. .."