Olga Koelsch

هنرمند آبرنگ و طراح الگو

سلام دوستان! من اولگا کولش، هنرمند آبرنگ و طراح الگو هستم که در نروژ زندگی می کنم.

من کار هنری خود را در تصویرسازی گیاه شناسی سنتی آغاز کردم، اما بعداً روی تکنیک های آبرنگ مدرن و نقاشی آزاد تمرکز کردم زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارد و تقاضای تجاری بالایی دارد.

من عاشق نقاشی شهودی هستم، نقاشی با دست آزاد که به صورت ارگانیک انجام می شود اما با این وجود بر اساس دانش رنگ ها، تکنیک ها و قوانین ترکیب بندی است.

من آبرنگ های عجیب و غریب را به سبک نقاشی ظریف همراه با لمس و بیان غیرمعمول خلق می کنم. من همچنین برای تصاویر گل های شفاف (یا گل های اشعه ایکس) که به امضای شخصی من تبدیل می شوند، شناخته شده ام.

من به عنوان یک هنرمند تمام وقت، فروشگاه‌های سودآوری را در Etsy و CreativeMarket با کلیپ‌پارت و الگوهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کنم و با نمایندگان صدور مجوز و مشتریان در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اروپا کار می‌کنم.

طرح‌های من را می‌توان در سرتاسر جهان در فروشگاه‌های پوستر، پوشاک، دکور منزل، لوازم التحریر عروسی، شابلون‌ها و موارد دیگر یافت.

بزرگترین امید من برای شما این است که با ابزار و سیستم من برای نقاشی کردن، حضور در رسانه های اجتماعی و ایجاد نمونه کارهای هنری خود اعتماد به نفس و الهام داشته باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش ساده ترین راه برای رنگ آمیزی گل های آبرنگ TEN شل

Easiest Way to Paint TEN Loose Watercolor Flowers

"سلام دوستان! در این کلاس من به شما آموزش می دهم که چگونه ده گل ساده آبرنگ گشاد را نقاشی کنید. من اینها را به چند شکل واقعاً اساسی تقسیم می کنم. .."


آموزش تکنیک ها و بافت های پایه آبرنگ

Watercolor Basic Techniques and Textures

"دانستن تکنیک های اولیه آبرنگ به شما کمک می کند تا به نتایج قابل پیش بینی و زیبایی برسید. فقط کمی برای تمرین وقت بگذارید و به شما مسلط خواهید شد."


آموزش ساده ترین راه برای کشیدن گل و نقاشی با آبرنگ

Easiest Way to Draw Flowers and Paint with Watercolor

"سلام دوستان! در این کلاس اصول اولیه طراحی و آبرنگ را با استفاده از گل های مورد علاقه شما به عنوان نمونه به شما آموزش می دهم. می توانید از نقاشی ها به عنوان یافت شده استفاده کنید. .."


آموزش گل های آبرنگ شل. نحوه رنگ آمیزی دسته گل زمستانی رز قرمز.

Loose watercolour flowers. How to paint red roses winter bouquet.

"سلام دوستان! من واقعاً مشتاقم تا شما را به سفر نقاشی گلهای آبرنگ شل و گشاد ببرم و ببینم که چگونه هنر شما در همه جا رشد می کند و شکوفا می شود. .."


آموزش قرقره های آسان برای خلاقان

Easy Reels for Creatives

"قرقره ها برای هنرمندان یا سایر خلاقان تخصص، ترفندها و ویژگی های خاص خود را دارند که آنها را از ساخت قرقره های معمولی جدا می کند.  به عنوان یک هنرمند ما نیاز داریم که ...."


آموزش 10 گل زیبای بهاری را با آبرنگ در چند دقیقه نقاشی کنید

Paint 10 Gorgeous Spring flowers with Watercolor in Minutes

"سلام دوستان! در این کلاس به شما آموزش می دهم که چگونه ده گل محبوب بهاری و یک دسته گل را با آبرنگ نقاشی کنید. به آموزش ساده آبرنگ من بپیوندید. .."


آموزش نقاشی آبرنگ برگ جینکو بیلوبا

Watercolor painting of Ginkgo Biloba Leaves

"در این آموزش آبرنگ، من به شما نشان می‌دهم که چگونه برگ‌های جینکو بیلوبا را با تکنیک شفاف امضای خود نقاشی کنید. این برای هنر دیوار، هدایای عروسی و ... عالی است."


آموزش چگونه زیور آلات کریسمس را با اکریلیک رنگ آمیزی کنیم

How to paint Easy Christmas Ornaments with Acrylic

"سلام دوستان! در این آموزش هنری، به شما نشان می‌دهم که چگونه زیور آلات کریسمس را با اکریلیک نقاشی کنید، که می‌تواند ایده‌ای عالی برای هدیه کریسمس خانگی باشد. .."


آموزش ساده ترین راه برای نقاشی TEN تصاویر کریسمس با آبرنگ برای کارت های تبریک

Easiest Way to Paint TEN Watercolor Christmas pictures for greeting cards

"سلام دوستان! در این آموزش آبرنگ، من به شما نشان می دهم که چگونه ده تصویر آسان آبرنگ کریسمس را نقاشی کنید، که می تواند یک ایده عالی برای یک کیسه کریسمس باشد. .."


آموزش چگونه یک پروانه آبرنگ نقاشی کنیم. تکنیک شفاف برای مبتدیان

How to Paint a Watercolor Butterfly. Transparent Technique for Beginners.

"در این آموزش آبرنگ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه پروانه را با تکنیک شفاف امضای خود نقاشی کنید. این برای هنر دیوار، هدایای عروسی، دکوراتیو خانه عالی است."


آموزش با استفاده از این تکنیک های آسان، 10 گل وحشی خیره کننده را با آبرنگ نقاشی کنید

Paint 10 Stunning Wildflowers with Watercolor using These Easy Techniques

"سلام دوستان! در این کلاس به شما آموزش می دهم که چگونه ده گل وحشی شل را با آبرنگ نقاشی کنید. با شکل‌ها و حرکات ساده، شما را راهنمایی می‌کنم. .."


آموزش نقاشی یک دسته گل آبرنگ: نکات و تکنیک هایی برای یک نتیجه خیره کننده

Painting a Watercolor Bouquet: Tips and Techniques for a Stunning Result

"سلام دوستان! آیا آماده اید سفری آگاهانه به دنیای دسته گل های آبرنگ گشاد را شروع کنید؟ من هیجان زده هستم که شما را از طریق یک سری تمرینات راهنمایی کنم. .."


آموزش نقاشی لاله آبرنگ با تکنیک شفاف

Watercolor Tulip Painting with Transparent Technique

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."