Ayoka Kaiser

Skechnotes & Co.

اسم من آیوکا است، من یک مربی بصری و یک تصویرگر اطلاعات با سابقه گفتار درمانی هستم.

من عاشق این هستم که ارتباط را با تصاویر نقاشی دستی شادتر کنم.

از زمانی که در مورد طرح‌نویسی یاد گرفتم و تأثیر شگفت‌انگیز آن را روی بیماران گفتاردرمانی خود دیدم، مجذوب قدرت تصاویر بصری در ارتباطات شدم. یادگیری استفاده از نمادهای ساده در کنار متن و زبان مغز ما را روشن می کند، به احساسات ما ضربه می زند و انرژی خلاقانه زیادی آزاد می کند. به همین دلیل است که یادداشت های طرح برای نوآوری و حل مسئله و همچنین به خاطر سپردن اطلاعات و برقراری ارتباط با دیگران عالی هستند. بدیهی است که استفاده از تصاویر و رنگ هر چیزی را بسیار سرگرم کننده تر می کند!

اما یادداشت‌ها را می‌توان به داخل چرخاند و به عنوان ابزاری برای خود اندیشی و درون‌نگری استفاده کرد. من عاشق استفاده از نقاشی های ساده و آبرنگ برای ایجاد GratiDoodles روزانه خود هستم - طرح های کوچک در مورد آنچه که برای آن سپاسگزارم. این چیزی است که من در کلاس Skillshare خود تدریس می کنم.

من همیشه دوست داشتم آموزش بدهم و باز کردن دنیای تصاویر برای دیگران برای من بسیار خوشحال کننده است! وقتی مردم متوجه شوند که نیازی به هیچ استعداد هنری ندارند، اما فقط کمی تمرین، چیزی در آنها روشن می‌شود و بسیاری می‌توانند شادی خلاقانه‌ای را که توسط سیستم‌های مدرسه و افکار منفی مانند "نمی‌توانم نقاشی بکشم" غرق شده، آزاد کنند. من یک نوع هنرمند نیستم" و غیره.

اگر نمی‌خواهید خودتان یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید (یا پروژه‌ای دارید که در آن تصاویر باید کمی صیقلی‌تر شوند) - ایجاد تصاویر برای دیگران و در همکاری با آنها چیزی است که من واقعاً از آن لذت می‌برم.

برای من ایمیل ارسال کنید: hallo@sagsvisuell.de

جایی که من در مورد کارم صحبت می کنم و اینکه چگونه تصاویر ابزاری فوق العاده برای ارتباط هستند - اگر می خواهید بیشتر بدانید گوش کنید. :-)



دوره های این مدرس:

آموزش بیایید GratiDoodle! رویکردی شاد برای ساختن یک تمرین خلاق

Let's GratiDoodle! A Joyful Approach to Building a Creative Practice

«در این کلاس، ابزارها و تکنیک‌هایی را برای راه‌اندازی یک تمرین سپاسگزاری خلاقانه به‌اندازه کوچک یاد خواهید گرفت که می‌توانید آن را حتی در روزهای شلوغ ادامه دهید. کاوش خواهیم کرد چطوری .."