Sam Carbon

اضطراب رسانه های اجتماعی

سامانتا کربن UKCP بنیانگذار سامانتا کربن درمانی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد روان درمانی است. او دارای اعتبار UKCP است. MBACP ثبت شد.

او مشاوره و روان درمانی را در محیطی امن، محرمانه و بدون قضاوت در Shoreditch، Barbican، Ruislip، Marylebone London ارائه می دهد.

او معتقد است: "همه ما در حال انجام کار هستیم" و از استفاده از روان درمانی به عنوان "سرمایه گذاری معمولی برای خود و سلامت عاطفی ما" حمایت می کند. او معتقد است که فلسفه آمریکایی افرادی که جلسات درمانگر را به عنوان بخشی از زندگی روزمره در آغوش می گیرند، برای ما در بریتانیا مفید خواهد بود و رویکرد غالب بریتانیا در حفظ "لب بالایی سفت" را به چالش می کشد. او مشتاق است نسل جدیدی از مشاوره را تشویق کند تا همه ما را تشویق کند که به طور منظم وقت بگذاریم تا درباره خودمان بیشتر بدانیم.

سام روان‌درمانی رابطه‌ای را انجام می‌دهد، به این معنی که او رویکرد خود را متناسب با فرد تطبیق می‌دهد و رابطه درمانی در قلب همه چیز است. من معتقدم وقتی دو نفر برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند و هر دو به طور ضمنی در فرآیند درمانی در دسترس هستند، یعنی من و مشتری، آنگاه با هم می توانیم به سمت یک مسیر عمل کار کنیم. من معتقدم که مشتریان می‌توانند از به اشتراک گذاشتن آنچه که سعی کرده‌اند به تنهایی با آن مقابله کنند، احساس آرامش زیادی به دست آورند و با هم می‌توانند گذشته و حال را کشف کنند.

او از فلسفه تحلیل تراکنش پیروی می کند که بر این اساس کار می کند:

• مردم خوب به دنیا می آیند

• افرادی که مشکلات عاطفی، رابطه‌ای یا سایر مشکلات دارند، انسان‌های کامل و باهوشی هستند

• ما مسئول تجربه خود هستیم

• رفتار انسان قابل پیش بینی است

• همه مشکلات عاطفی با توجه به دانش کافی و رویکرد مناسب قابل درمان هستند

• تغییر ممکن است

• مردم می دانند به چه چیزی نیاز دارند

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید که با اعتیاد به رسانه های اجتماعی مبارزه کنید و سازنده باشید

Learn to Battle Social Media Addiction and Be Productive

رسانه‌های اجتماعی مسلماً یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی زمان ما هستند. این به ما امکان می‌دهد با خانواده، دوستان و مشاغلی که دوست داریم در تماس باشیم.