Mynda Treacy

Microsoft Excel MVP، Teaching 25،000+ StudentMynda Treacy یک حسابدار واجد شرایط است و از سال 1995 با اکسل کار می کند و دانش خود را از سال 2010 در وبلاگ اکسل خود به اشتراک می گذارد. در سال 2014 وی به دلیل سهم خود در جامعه اکسل به Microsoft Excel MVP اهدا شد. او همچنین چندین دوره بسیار تحسین شده اکسل را در وب سایت خود ، مرکز آموزش آنلاین من ، از جمله دوره داشبورد اکسل و دوره اکسل اکسپرت ، تدریس می کند. دوره های وی شامل سناریوهای تجاری واقعی ناشی از سوابق حسابداری و تجربه کاری وی در شرکت های چند ملیتی در لندن است. سبک تدریس وی با مثالهای کاربردی و پرونده هایی که می توانید بعداً برای مرجع بارگیری کنید ، تا حد زیادی قابل توجه است. او فقط برای طولانی کردن دوره وافل نمی زند. او ترجیح می دهد سریع به شما سرعت بدهد زیرا می داند آنچه شما واقعاً می خواهید این است که بدانید چگونه این کارها را انجام دهید ، نه اینکه ساعتها به تماشای فیلم بپردازید.
دوره های این مدرس:

آموزش اکسل: مقدمه ای بر قالب بندی

Excel: Introduction to Formatting

در این ویدیو توضیح داده می‌شود که چگونه استفاده از قالب‌بندی ساده می‌تواند تفاوت زیادی در سرعت کار کاربران با فایل‌های شما و تفسیر مخاطبان گزارش‌های شما ایجاد کند.


آموزش اکسل با داشبوردهای تعاملی اکسل

Excel with Interactive Excel Dashboards

بیاموزید که چگونه داشبوردهای تعاملی شگفت انگیز اکسل ایجاد کنید که رئیس شما را شگفت زده کند و حرفه شما را به سطح بعدی برساند. دسترسی مادام العمر بدون اشتراک در Udemy.