Pauline Molinari

Crafter • Maker • Blogger

سلام!

من یک دختر اهل کالیفرنیای جنوبی با ریشه‌ها و ارزش‌های غرب میانه هستم، در کار و خانواده هستم و دختری خلاق و خلاق تربیت می‌کنم. می توانید ماجراهای حیله گرانه من را در chicacircle.com بیابید، وبلاگی که با خواهر و بهترین دوستم شروع کردم. ما وبلاگ را به عنوان راهی برای الهام بخشیدن و بیان ماجراهای خود با دخترانمان راه اندازی کردیم. من حیله گر این سایت هستم و دوست دارم ببینم دخترم به روح خلاقی که هست شکوفا می شود.

در ماجراجویی‌های وبلاگ‌نویسی صنایع دستی‌ام، تقریباً همه معجونی‌ها را زیر نور خورشید از لجن گرفته تا بمب‌های حمام درست کرده‌ام، هر تعطیلات را با یک خلاقیت خانگی جشن گرفته‌ام و برخی از بهترین هدایای خانگی را به آنها داده‌ام.

ماجراجویی های خلاقانه من از جوانی شروع شد. من همیشه می‌دانستم که قرار است چیزی را در هنر دنبال کنم، اما نمی‌دانستم خلاقیتم چند جنبه برایم خواهد داشت. من در رشته طراحی گرافیک فارغ التحصیل شدم و به دنیای دیوانه وار نشر کودکان راه یافتم. زمانی که من در کار و خانواده شعبده بازی نمی‌کنم، می‌توانید اینجا در Skillshare من را در حال کاردستی، نقاشی یا یادگیری یک مهارت جدید بیابید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک کلاژ عکس آماده Pinterest برای وبلاگ نویسان ایجاد کنیم

How to Create a Pinterest-Ready Photo Collage for Bloggers

"یاد بگیرید چگونه تصاویر کولاژ DIY عکاسی خیره کننده و فوق العاده قابل پین سازی ایجاد کنید. من یک وبلاگ نویس و یک هنرمند هستم و پس از بیش از 7 سال آموزش و به اشتراک گذاری DIY. ..."