Belinda Weaver

کپی رایتر + مربی

سلام، من بلیندا هستم.

در سال 2009 تصمیمی داشتم. می‌توانستم به شغلی که از آن لذت نمی‌برم بچسبم یا وارد دنیای کپی‌نویسی آزاد شوم. من تازه فهمیدم که این چیزی بود که می توانستم به عنوان یک حرفه و همه چیز را تغییر داد.

من کپی‌رایتینگ را انتخاب کردم و این بهترین تصمیم شغلی بود که تا به حال گرفته‌ام.

من متوجه شدم که یک کپی‌رایتر به من اجازه می‌دهد تا در حوزه بازاریابی به کار خود ادامه دهم و در عین حال عشق خود را به نوشتن کشف کنم. من همچنین متوجه شدم که دوست دارم رئیس خودم باشم و یاد بگیرم که چگونه کسب و کار خود را اداره کنم.

از آن زمان، من یک کسب و کار کپی رایتینگ 6 رقمی ایجاد کردم و در سال 2013، شروع به آموزش آموخته هایم کردم. اکنون، دوره‌های، مربیگری و راهنمایی مداوم را برای کمک به ارائه می‌دهم تا به کپی‌نویسان مشتاق و فعال کمک کنم تا پایه‌ای محکم از مهارت‌های کپی‌نویسی ایجاد کنند و سپس بر روی آن بسازند تا دیدگاه‌های موفقیت خود را ایجاد کنند.

صرف نظر از اینکه در کجای سفر نوشتن خود هستید، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد!

اگر می خواهید در نوشتن کپی رایتینگ جستجو کنید، ممکن است از پادکست من لذت ببرید

من همچنین یک ایمیل روزانه با نکات بسیار کوتاه و بسیار مفید برای نوشتن کپی رایت منتشر می کنم. می توانید در اینجا مشترک شوید.

من دوست دارم در رسانه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنم -- هر زمان خواستید با من تماس بگیرید.

نوشتن عالی و شاد بمانید!

بلیندا

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک وب سایت در مورد صفحه ای که تبدیل می شود بنویسیم!

How to Write a Website About Page That Converts!

"صفحه درباره یکی از حیاتی ترین صفحات در یک وب سایت است. جایی است که مشتریان بالقوه به آن مراجعه می کنند و لحظه ای حیاتی از ارتباط را جستجو می کنند که به شما کمک می کند..."