Zhi Ling Lee

تصویرگر و هنرمند مجوز

سلام! من ژی لینگ لی هستم که با نام کنجکاوی هم شناخته می‌شود، تصویرگر کتاب کودکان و هنرمندی که در لندن، انگلستان مجوز می‌دهد. من داستان‌هایی را از طریق تصاویر جذاب و روایت‌محور تعریف می‌کنم که کنجکاوی و شگفتی را برمی‌انگیزد.

من برای شرکت‌هایی مانند دیزنی، نتفلیکس، تریدر جوز و مینتد تصویرسازی کرده‌ام و محصولات و داستان‌های آن‌ها را با تصاویر عجیب و غریب و تایپوگرافی زیبا زنده کرده‌ام.

من اینجا هستم تا فرآیندها و تکنیک‌هایم را برای کمک به اشتراک بگذارم. شما در سفر تصویرسازی خود من به عنوان یک تصویرگر خودآموخته معتقدم که رویکرد استراتژیک و هدفمند به یادگیری راهی عالی برای تقویت مهارت‌های شما و رشد حرفه‌ای شما به عنوان یک هنرمند است.

یادگیری در Skillshare برای رشد من مفید بوده است و خوشحالم که اکنون می‌توانم مهارت‌های خود و دیگران را در این پلتفرم به اشتراک بگذارم.

دکمه دنبال کردن را کلیک کنید تا وقتی کلاس جدیدی تدریس می‌کنم، به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید. برای دریافت منابع رایگان بیشتر، برای مشاوره و آموزش های دو هفته ای در مورد تصویرسازی ثبت نام کنید.

برای ارتباط و چت با من در اینستاگرام، می توانید من را پیدا کنید. اگر کاری از کلاس من ارسال می کنید، حتماً از برچسب #curiouszhiclass استفاده کنید تا بتوانم شما را تشویق کنم!

برای مشاهده بیشتر تصویر من، از نمونه کارها من در

دیدن کنید
دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی داستان محور: ترسیم شخصیت های جادویی در Procreate

Story-Driven Illustration: Drawing Magical Characters in Procreate

" آیا عاشق طراحی شخصیت ها هستید و می خواهید شخصیت و جذابیت بیشتری را به شخصیت های خود بیاورید؟ اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه تصویر شخصیت خود را ارتقا دهید. .."