Caitlyn Mary Art

در حال ایجاد با هم تیمی ام، کامرون گری

من کیتلین مری هستم.

من یک هنرمند خوب هستم که در انتاریو، کانادا، با هم تیمی فوق‌العاده‌ام، کامرون، و بچه خزدارم مالکین زندگی می‌کنم. من یک کوهنورد کوله‌پشتی هستم و بسیار عاشق طبیعت و تمام درس‌های زندگی آن هستم که به ظریف‌ترین، کاملاً زیباترین روش‌ها ارائه می‌دهد. کوله‌پشتی به‌عنوان دریچه‌ای برای تجربه طبیعت به این روش عمیق و صمیمی عمل می‌کند، که سپس الهام‌بخش نقاشی‌های من می‌شود. هنر من همیشه از عکس ها و خاطرات دوران زندگی ام در کشور الهام گرفته شده است. امیدوارم احساس ارتباط عمیق و آرامش را برای کسانی که کار من را تجربه می کنند به ارمغان بیاورد.

من علاوه بر هنرمند بودن، معلم هنر نیز هستم. من کاملاً دوست دارم به دیگران آموزش دهم و خلاقیت را با جامعه خود به اشتراک بگذارم. من بسیار خوشحالم که Skillshare را پیدا کردم و بسیار هیجان زده هستم برای ارائه کلاس های هنری در آینده و کمک به دیگران در سفر خود برای شناخت هنرمند درونی خود!

اکنون، اجازه دهید در مورد شریک فوق‌العاده‌ام، کامرون، بیشتر به شما بگویم. او تمام بوم‌ها، پانل‌ها و قاب‌ها را برای آثار هنری من و بسیاری از هنرمندان سراسر استان در خانه ما در انتاریو، کانادا می‌سازد.

وقتی صحبت از ساختن وسایلی می شود که روی آنها نقاشی کنید، او معلم شما خواهد بود! کامرون بیش از 3 سال است که یک نجار حرفه ای است و با اشتیاق و انرژی فراوان به قطار هنری Caitlyn Mary ملحق شده است و یاد گرفته است که چگونه صنعت ساخت پانل های چوبی، بوم ها و قاب های شناور برای کارهای هنری را کامل کند.< p>

برای اینکه از آنچه در حال انجام آن هستیم مطلع شوید،

را دنبال کنید

می‌توانید کارهای من را در

من کاوش و خریداری کنید

من عاشق اتصال و اشتراک گذاری با همه شما هستم. این پلت فرم اصلی است که من در پشت صحنه، آخرین به روز رسانی ها و مجموعه های جدید به اشتراک می گذارم! بیایید دوستان اینستا باشیم!

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل من، روی .

کلیک کنید

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه پانل چوبی هنرمند خود را بسازید

How to Build your own Artist Wood Panel

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تابلوی چوبی هنرمند خود را بسازید. کامرون (مدرس شما) با مهربانی تا آنجا که ممکن است جزئیات را به اشتراک می گذارد و آن را مقایسه می کند.