Kelly Leding

سرآشپز/بلاگر خصوصی @BitingattheBits

در ایالات متحده آمریکا متولد و بزرگ شده است. کلی در باغبانی سبزیجات و کنسرو کردن/حفظ همه چیز از ترشی تند گرفته تا مربای توت فرنگی بزرگ شد. او در نیویورک زندگی و کار کرده است، یک مدرسه آشپزی به سبک غربی برای کودکان و بزرگسالان در چنگدو چین (استان سیچوان) افتتاح کرده است، و اکنون در شمال شرقی ایتالیا زندگی می کند، جایی که در حال ساختن کسب و کار وبلاگ غذایی خود است.


او حرفه تبلیغاتی را رها کرد تا علاقه اش به آشپزی را دنبال کند و از جایی شروع کرد که به طور خصوصی برای خانواده های شغلی شلوغ نیویورک آشپزی می کرد، درس های آشپزی خصوصی 1:1 تدریس می کرد و به طور منظم دموهای آشپزی را اجرا می کرد و تجهیزات آشپزی را برای برادوی آزمایش می کرد. Panhandler.

او همچنین رویدادها (از جمله برای تیم فوق‌العاده Skillshare HQ ، هشتاد و پنجمین رویداد انتخاب نامزدهای اسکار فیلم خارجی اسکار آکادمی علوم فیلم در تئاتر آکادمی در منهتن، و رویداد جشنواره شاه ماهی دختر راس در کنار سرآشپز با استعداد هلندی را انجام داد. ، لیندا استین که سرآشپز برجسته بود.

با دنبال کردن او در اینستا یا رفتن به وب سایت او، دستور العمل های جدید دریافت کنید

یا BitingattheBits.com

دوره های این مدرس:

آموزش مرغ سرخ شده جنوبی عالی + بیسکویت دوغ

Perfect Southern Fried Chicken + Buttermilk Biscuits

«بهترین مرغ سرخ شده جنوبی زندگی خود را درست کنید بیاموزید که چگونه به راحتی یک مورد علاقه واقعی جنوبی را از ابتدا تا انتها بازسازی کنید. شما از m یاد خواهید گرفت. .."