Monja Wessel

هنرمند، طراح گرافیک و مدرس

به عنوان یک هنرمند، طراح گرافیک و معلم از همه چیزهای خلاقانه لذت می برم. من عاشق طراحی و حفظ حافظه مدرن (با نام مستعار scrapbooking) و همچنین ایجاد ویدیو، ویرایش و گرفتن عکس هستم. من همچنین یک معلم هستم، بنابراین برای من طبیعی بود که دوره های آنلاین ایجاد کنم و تمام علایقم را ترکیب کنم.

در کلاس‌هایم بر ایجاد دوره‌هایی تمرکز می‌کنم که بتوانید به راحتی آن‌ها را دنبال کنید. در هر کلاس پروژه‌ای را پیدا می‌کنید که می‌توانید پس از اتمام تماشای ویدیوها انجام دهید.

از نظر من، یادگیری زمانی شروع می‌شود که بتوانم شما را از جایی که در حال حاضر هستید انتخاب کنم و به شما کمک کنم چرا بیشتر می‌خواهید بر موضوعی که به شما آموزش می‌دهم پیروز شوید.

من دوره‌های خود را با دقت ایجاد می‌کنم تا بتوانید به راحتی آن را دنبال کنید، اما اگر در هر زمان گیر کردید، می‌توانید برای من یک ایمیل بفرستید (از طریق وب‌سایت من) تا بتوانم به شما در غلبه بر مانع کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک وکتور از یک تصویر دستی در Affinity Designer ایجاد کنید

Create a Vector from a hand-drawn Image in Affinity Designer

" در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک تصویر نقاشی شده را در Affinity Designer به یک گرافیک برداری تبدیل کنید. فرقی نمی کند تصویری را در Procreate کشیده باشید یا o. .."


آموزش بر برنامه Project Life برای Scrapbooking دیجیتال مسلط شوید و کارت های Project Life خود را ایجاد کنید

Master the Project Life App for Digital Scrapbooking and create your own Project Life Cards

"تاریخ خانواده خود را حفظ کنید آیا عاشق عکس گرفتن با موبایل خود هستید؟ من هم (و چه کسی نه :P)! اما با این همه عکس چه کنیم؟ در اینجا برخی از. .."


آموزش ژورنال نویسی: برای مجله خود یک Ghost Mood Tracker بکشید

Journaling: Draw a Ghost Mood Tracker for your Journal

روزنامه نگاری یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای زندگی روزمره خود انجام دهید. این به شما کمک می کند تا خود، خلق و خوی، سلامتی و بهره وری خود را پیگیری کنید. ..


آموزش مینی آلبوم اسکرپ بوک در خانه بمان

Scrapbook Stay Home Mini Album

"در این کلاس Scrapbooking ما می‌خواهیم یک آلبوم Scrapbook Mini با فایل‌های Scrapbooking قابل چاپ ایجاد کنیم. من از Traci Reed's Stay Home Collection اینجا استفاده می‌کنم.


آموزش ایجاد یک تصویر زمینه تلفن همراه در Procreate

Create a Mobile Phone Wallpaper in Procreate

"ایجاد کاغذ دیواری تلفن همراه خود یک لذت واقعی است! این نه تنها یک محصول دیجیتال دوست داشتنی است که می توانید آن را در وب سایت خود یا Etsy بفروشید، بلکه برخی از آنها نیز هستند."


آموزش Procreate برای کلاس مبتدی iPad

Procreate for iPad Beginner Class

اگر زمان کافی برای بیرون کشیدن همه مواد برای نقاشی سنتی ندارید، کلاس مبتدی Procreate برای iPad ممکن است راه حل شما باشد. نقاشی دیجیتال. .."


آموزش استخراج برگ های آبرنگ در Procreate برای فروش مجموعه های تصویرسازی

Extracting Watercolor Leaves in Procreate to sell Illustration Sets

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی را که برای تبدیل هر چیزی که در Procreate ترسیم می‌کنید به یک عنصر PNG استخراج‌شده که می‌توانید «در سایت‌های بزرگ» به‌عنوان بیمار بفروشید، بیاموزید.


آموزش نقاشی با آبرنگ برای مبتدیان

Painting with Watercolor for Beginners

" آیا تا به حال خواسته اید آبرنگ را یاد بگیرید؟ سپس "نقاشی آبرنگ برای مبتدیان" برای شما مناسب است. ما با همه چیزهای اساسی که باید بدانید - از a. .."


آموزش با Affinity Designer عناصر و اوراق Scrapbooking ایجاد کنید

Create Scrapbooking Elements and Papers with Affinity Designer

«اگر می‌خواهید Affinity Designer را با جزئیات یاد بگیرید و شروع به ایجاد عناصر و مقالات طراحی گرافیکی خود کنید، این دوره برای شما مناسب است! Affinity Designer یک vec است. .."


آموزش از تولید تا الگو

From Procreate to Pattern

"آیا می خواهید الگوهای بدون درز خود را در Procreate ایجاد کنید؟ باید اعتراف کنم: ایجاد الگوها، حتی بهتر از آن: الگوهای بدون درز، سرگرم کننده است! راضی کننده است .."


آموزش POD برای هنرمندان: طرح های خود را به محصولات واقعی تبدیل کنید. . . و آنها را بدون دردسر بفروشید

POD for Artists: Turn your Designs into real Products. . . and sell them without the Hassle

" آیا تا به حال خواسته اید که «محصولات واقعی» را بفروشید اما بدون دردسر نگهداری، بسته بندی و ارسال آنها؟ پس این کلاس برای شماست! من به شما نشان خواهم داد که چگونه g. .."


آموزش کارت تبریک را در Affinity Designer در iPad خود ایجاد کنید

Create Greeting Cards in Affinity Designer on your iPad

"زمان آن رسیده است که Affinity Designer را برای iPad خود بیشتر کاوش کنید و یک کارت تبریک دوست داشتنی بسازید. زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم - ما در تمام سال به کارت های تبریک نیاز داریم. . . ."


آموزش نقاشی دیواری آبرنگ را به عنوان یک فایل قابل دانلود ایجاد کنید

Create Watercolor Wall Art as a Downloadable File

"آیا می‌خواهید آثار هنری خود را بفروشید؟ آیا عاشق نقاشی و طراحی هستید و آثار هنری بسیار زیبایی خلق می کنید اما در جایی پشت کمد قرار می گیرند؟ . .."


آموزش ایجاد نقاشی دیواری انتزاعی در Procreate و Photoshop

Create Abstract Wall Art in Procreate and Photoshop

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه در Procreate و Photoshop (یا برنامه دیگری مانند Affinity Designer) هنر دیواری انتزاعی خود را ایجاد کنید تا h. . .


آموزش نحوه کشیدن اژدها در Procreate با برس های آبرنگ

How to draw a Dragon in Procreate with Watercolor Brushes

"در این کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه طرحی را که برای این کلاس کشیده ام را با رنگ پر کنید. ما آن را با استفاده از تکنیک شستشو در شستشو از آب سنتی رنگ آمیزی می کنیم."


آموزش یک کارت شاکر برای هالووین بسازید

Create a Halloween Shaker Card

"بیایید این کارت سرگرم کننده هالووین را با تعدادی از عناصر و کاغذهایی که می توانید روی چاپگر خود در خانه چاپ کنید، ایجاد کنیم. می توانید از هر عنصر Scrapbook استفاده کنید. ..."


آموزش یک مجموعه هنر انتزاعی ایجاد کنید

Create an Abstract Art Set

"آیا می‌خواهید مجموعه‌های کلیپ‌پارت خود را ایجاد کنید و آنها را در سایت‌های بزرگ به‌عنوان CreativeMarket بفروشید؟ اگر این هدف شماست، در مسیر درستی هستید! این مجموعه‌های گرافیکی...."


آموزش مینی آلبوم اسکرپ بوک برای دختر بچه ها ( + دفترچه یادداشت با برنامه Project Life)

Scrapbook Mini Album for Baby Girls ( + scrapbooking with the Project Life App)

بیایید با «مینی آلبوم دنیای یک دختر» خاطراتمان را بسازیم. شاید قبلاً مینی آلبوم Boy's World را ایجاد کرده باشید که کمی متفاوت ساخته شده است، اما اکنون بله. ..


آموزش وکتور دختران و پسران در حال حرکت! Affinity Designer برای iPad را بیاموزید

Vector Girls and Guys on the Go! Learn Affinity Designer for the iPad

"آیا بالاخره می خواهید یاد بگیرید که چگونه هنر وکتور ایجاد کنید؟ بسیاری از هنرمندان و طراحان گرافیک از وکتورها استفاده می کنند - به یک دلیل خوب: شما می توانید آنها را بدون آنها مقیاس کنید. .."


آموزش چگونه از Facebook Groups برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم

How to use Facebook Groups to advertise your Business

" آیا همیشه به این فکر کرده اید که چگونه از گروه های فیس بوک برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ از این گذشته، در اکثر گروه‌های فیس‌بوک شما مجاز به تبلیغ یا حتی حق اشتراک نیستید. .."


آموزش تسلط بر طراحی حروف در فتوشاپ: از الهام گرفته تا هنر دیوار و فراتر از آن

Mastering Lettering Design in Photoshop: From Inspiration to Wall Art & Beyond

"در این کلاس من به شما نشان می‌دهم که چگونه یک طراحی حروف در فتوشاپ ایجاد کنید، زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، این روزها حروف در همه جا وجود دارد! روی پوستر ما وجود دارد."


آموزش کلاس آبرنگ مبتدی: سرزمین عجایب زمستانی

Beginner Watercolor Class: Winter Wonderland

"اگر می خواهید با آبرنگ شروع کنید - دنبال کنید! ما از ابتدا با کاوش در مواد مورد نیاز و تکنیک هایی که برای فتح نیاز دارید شروع می کنیم. اما، بدون تو .."


آموزش یک دفترچه یادداشت مسافرتی ایجاد کنید و اولین صفحه دفترچه یادداشت خود را حذف کنید

Create a Traveler's Notebook and scrap your first Scrapbook Page

اگر می خواهید خاطرات خانواده خود را حفظ کنید، Scrapbooking عالی است. همچنین اگر بخواهید داستان خود را بگویید و آنچه را که در l شما می گذرد نشان دهید عالی است. ..