Lars Ivar Stranden

هنرمند ارشد VFX

من یک هنرمند ارشد جلوه های بصری هستم و تقریباً 15 سال است که به طور حرفه ای در صنایع مختلف کار می کنم. هنر و بیان بصری اشتیاق من است و در طول سال‌ها به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که روی پروژه‌های هیجان‌انگیز هم در بازی‌های ویدیویی، فیلم بلند، تلویزیون و تجسم صنعتی کار کنم.

برای من، یکی از امتیازات بزرگ هنگام کار به عنوان سرپرست تیم، سرپرست یا فقط به عنوان یک همکار، این است که بتوانم هر دانش و تجربه ای را که در طول زندگی حرفه ای ام جمع آوری کرده ام به افراد تازه کار آموزش داده و به آنها انتقال دهم. استعداد تیم، و صادقانه بگویم، من همیشه خودم در این فرآیند چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. من همچنین این فرصت را داشته ام که موضوعات مختلفی را در مدارس طراحی در سراسر کشور تدریس کنم.

بخش بزرگی از چرایی برگزاری این دوره‌ها این است که به هنرمندان جدید (یا پیشکسوتان باتجربه که به دنبال دیدگاهی متفاوت هستند) کمک می‌کنم تا با سرعت و کارآمدی برخی از موانع فنی و پیچیده مربوط به گردش کار را از بین ببرند تا بتوانند روی در واقع ساختن هنر بزرگ چه هدفتان این باشد که یک هنرمند حرفه‌ای باشید، یا این کار بیشتر یک سرگرمی مبتنی بر سرگرمی و خروجی هنری شخصی باشد، امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا دیدگاه خود را بشناسید و بخشی از اصطکاک را از این فرآیند دور کنید. شما همچنان باید کار واقعی را انجام دهید، اما حداقل می‌توانیم زمان صرف شده برای کوبیدن سر خود را به دیوار برای رسیدن به آنجا کاهش دهیم!

یا شاید این فقط یک ترفند برای ایجاد هنرمندان راک استار بیشتری باشد که در آینده بتوانم آنها را در تیم خود استخدام کنم؟ :)

دوره های این مدرس:

آموزش ماری و مایا - بافت و سایه زدن پوست برای VFX

Mari and Maya - Skin Texturing And Shading For VFX

"وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، فرآیند رنگ آمیزی و سایه زدن پوست در CG می تواند یک کار دلهره آور باشد، که هم با چالش های فنی و هم هنری همراه است. T. .."