Jason Cercone

حرفه ای رسانه های اینترنتی

اسم من جیسون سرکون است. من یک مشاور تجربه برند هستم که در شهر زیبای پیتسبورگ، PA زندگی می کنم. من به برندهایی با هر شکل و اندازه در صنایع متعدد کمک می‌کنم تا دیده شدن برند خود را افزایش دهند، داستان خود را توسعه دهند و تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند که آنها را به حامیان وفادار برند تبدیل کند. من همچنین بنیانگذار Breaking Brews هستم، یک پلتفرم مدیریت برند آبجو دستی که نکات، استراتژی‌ها و مدیریت برند را برای صنعت آبجو ارائه می‌کند. من میزبان پادکست Breaking Brews هستم، یک نمایش فصلی که به جنبه تجاری آبجو می پردازد. هر قسمت دارای متخصصان صنعت است که تجربیات خود را در مورد جنبه های مختلف صنعت از جمله فروش، بازاریابی، توزیع، آبجوسازی، زنجیره تامین، فرهنگ و موارد دیگر به اشتراک می گذارند.

من بیش از 20 سال تجربه در زمینه فروش، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و خدمات مشتری کسب کرده‌ام و آن را در پایه‌های شرکت خود قرار داده‌ام. دامنه تخصص من برای کسب‌وکارها در زمینه‌های مختلف ارزش ایجاد می‌کند و رویکرد من عمیقاً به آنچه واقعاً یک نام تجاری را برجسته می‌کند، می‌پردازد.

من از اینکه بخشی از انجمن SkillShare هستم بسیار هیجان زده هستم و تلاش خواهم کرد تا با هر دوره ای که تدریس می کنم ارزش بیشتری را ارائه دهم! من در حال حاضر در حال ایجاد دوره های بیشتری برای مصرف شما هستم و همچنین در مراحل ابتدایی نوشتن اولین کتابم هستم. با ما همراه باشید...

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک حضور آنلاین بد با ثبات و تعامل

Building a Bad Ass Online Presence with Consistency & Engagement

"در دنیای امروز، بسیاری از مردم قبل از اینکه پا در محل کسب و کار شما بگذارند یا یک سکه برای محصول یا محصول شما خرج کنند، روابط و وفاداری با برندها ایجاد می کنند.