Ulli Appelbaum

راهبردی حل مسئله

سلام، من اولی هستم،

I یک مشاور استراتژی بازاریابی و برند با بیش از 20 سال تجربه هستم. من در برخی از بزرگترین آژانس‌های تبلیغاتی جهان از جمله BBDO، Leo Burnett، Fallon Worldwide، و SapientNitro نقش‌های ارشد استراتژیک داشته‌ام و روی برندهایی مانند Wrigley، Harley Davidson، Hallmark، Nestle، Procter Gamble و Chrysler کار می‌کنم./span>

در سال 2014، من (FTT) را در مینیاپولیس راه اندازی کردم، یک بوتیک تحقیقاتی، استراتژی و نوآوری برند با مشتریانی مانند زیمنس، لند اولیک، نرم افزار فلکسرا، نوشیدنی های انرژی زا، برندهای مصرف کننده و L-Nutra را ارسال کنید.

من در 7 Effies و یک جایزه ARF (فدراسیون تحقیقات تبلیغات) Ogilvy برای برتری در تحقیقات و بینش و استراتژی‌هایم برای Wrigley مشارکت کرده‌ام، هارلی دیویدسون، هالمارک، نستله، پروکتر گمبل، کرایسلر و دیگران به ساخت این برندها در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و ایالات متحده کمک کرده اند.

من همچنین 2 محصول ایجاد کرده ام. برای کمک به بازاریابان برای ارائه ایده‌های استراتژیک دقیق‌تر و در عین حال مؤثرتر و کارآمدتر:

بهترین فروش، موجود در آمازون (در حال حاضر در نسخه دوم آن)، مجموعه ای از 26 کارت تمرین، تایید شده توسط بیش از 1200 مطالعه موردی در مورد ایجاد برند موثر، ایجاد شده است تا به شما کمک کند گزینه های موقعیت یابی برند خود را به طور موثرتری کشف کنید (بررسی های 5 ستاره). روش موقعیت یابی-رولت پایه و اساس این کلاس است.

" عرشه ای از 49 کارت روش تمرین طراحی شده برای کمک به شما در استخراج و کشف سریع تر بینش ها (در آوریل 2018 راه اندازی شد) ( نظرات 4.5 ستاره در آمازون)

من همچنین یک وبلاگ نویس برای هافینگتون پست، مشارکت کننده در نشریات تجاری مختلف در ایالات متحده و اروپا، مصاحبه شونده و سخنران پادکست معمولی هستم. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، من یکی از اعضای شورای پزشکان انجمن بازاریابی آمریکا هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک داستان برند واقعا قانع کننده ایجاد کنیم

How to Create a Truly Compelling Brand Story

با استراتژیست برنده جوایز اولی آپلبام، نحوه موقعیت بهتر کسب و کار، نام تجاری، محصول یا ایده خود را بیاموزید. آنچه شما در ذهن مصرف کنندگان خود برای آن ایستاده اید. .."