Prakash Prasad

ساده کردن چیزها برای بهتر شدن

نویسنده عضو هیئت علمی تحقیقات جرایم سایبری، تحلیلگر قانونی سایبری، مربی کسب و کار، بانکدار سرمایه گذاری و محقق است. او یازده کتاب به علاوه در زمینه قانون سایبری، ارز دیجیتال، بیت کوین، بلاک چین، کلاهبرداری دفای، قانون فین تک و آگاهی از جرایم سایبری نوشته است. او در مجلات بین المللی اعتبار همکاری می کند. در 2 دهه گذشته، او هزاران شرکت کننده در بخش های مختلف را در مورد بازارهای مالی و محصولات، اقتصاد، آمار، علم داده، برنامه نویسی، تفکر طراحی، مدیریت دولتی، مهارت های زندگی، حقوق، روانشناسی، مبانی بانکی، مفاهیم بانکداری پیشرفته آموزش داده است. ، ارز خارجی، بانکداری بین المللی، مدیریت ریسک، انطباق، تجزیه و تحلیل تقلب، امنیت سایبری، فین تک، فناوری نوآورانه (بلاک چین، ارز دیجیتال، هوش مصنوعی، AR، VR، رباتیک، اینترنت اشیا، محاسبات کوانتومی)، مدیریت بدهی دارایی و تجزیه و تحلیل تجاری .

ماموریت او این است که دوره را در دسترس و آسان کند. اکثر دوره های او چیزهایی را به شما می آموزد که در مدرسه، کالج یا محل کارتان یاد نگرفته اید.

نمونه‌ها، تجربیات، تجربیات و گزارش‌های میدانی را به این آدرس بفرستید: به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از مثال‌های شما، جوایزی از جمله تخفیف در دوره‌ها و نسخه‌های رایگان از کتاب‌ها، کاغذهای سفید، تحقیق وجود خواهد داشت.

★★★★★

  1. Man-of-Substance - ASCL
  2. نیروی وظیفه سایبری - دولت هند
  3. بهترین معلم سال - انجمن دانشگاه ها
  4. نویسنده برتر در Quora
  5. اینتل منبع باز (OSINT)
  6. جایزه Finovate - ICAI
  7. قانون کلاهبرداری بانکی و سایبری - GLC
  8. بانکدار سرمایه گذاری برنده جایزه
  9. امنیت قابل استفاده - دانشگاه مریلند
  10. جایزه هوش و شجاعت منبع باز موسسه فناوری پیشرفته SM
  11. مشاور افتخاری ویژه جهانی در هیئت مدیره آکادمی مالی و مدیریت جهانی (ایالات متحده آمریکا) - GAFM.

★★★★★

مدرسه سایبری:

او گواهینامه حرفه ای را آموزش می دهد:







تحقیقات قانونی بیت کوین و ارزهای دیجیتال (OSINT)

کتابهای پراکاش پراساد:

من را اسکن کنید...اگر می توانید!


اتصال در:

لینکدین:

دوره های این مدرس:

دوره آموزشی کراش حقوق مالکیت معنوی: 4 کلاس در 1

Crash Course on Intellectual Property Rights: 4 Class in 1

"کلاس 1: آیا می خواهید از مالکیت معنوی خود محافظت کنید؟ آیا می‌خواهید یک بنیادگرای مالکیت معنوی شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید. .."