Distribute Consulting

کارشناسان کار از راه دور

درباره مشاوره توزیع:

Distribute Consulting مهمترین رهبر فکری و شرکت مشاوره در جهان است که منحصراً در کار از راه دور تخصص دارد. تیم ما از کارشناسان بین‌المللی دورکاری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نیروی کار مجازی را برای حل نگرانی‌های شرکتی و اقتصادی-اجتماعی راه‌اندازی، تقویت و بهره‌برداری از آنها بکنند. ما از طریق وبینارها، اسپرینت‌ها و مشاوره‌ها، تبعیض کارگران مجازی را حذف می‌کنیم، از پس گرفتن سیاست‌ها جلوگیری می‌کنیم، دسترسی به مشاغل از راه دور را افزایش می‌دهیم، رهبران توزیع‌شده را آموزش می‌دهیم، و طرح‌های اقتصادی را طراحی می‌کنیم.

با ما در info@distributeconsulting.com تماس بگیرید، یا در .

درباره لورل فارر:

لورل فارر به‌عنوان بنیان‌گذار Distribute Consulting و انجمن کار از راه دور، نیروی کار مجازی را برای حل نگرانی‌های شرکتی و اجتماعی-اقتصادی راه‌اندازی می‌کند، تقویت می‌کند و از آنها استفاده می‌کند. لورل که رهبر فکری جهانی در موضوع کار از راه دور است، با کسب و کارها و دولت های پیشرو جهان برای از بین بردن تبعیض کارگران مجازی، جلوگیری از عقب نشینی سیاست ها، افزایش دسترسی به مشاغل از راه دور، آموزش رهبران توزیع شده و طراحی ابتکارات اقتصادی همکاری می کند. علاوه بر این، او همچنین تخصص خود را به عنوان مشارکت کننده فوربس، کارشناس موضوعی برای برنامه درسی آموزش کسب و کار، و مشاور محصول نرم افزار مجازی به اشتراک می گذارد.

در توییتر و linkedin با لورل ارتباط برقرار کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 8 مهارت حیاتی برای موفقیت در کار از راه دور

8 Critical Skills for Remote Work Success

" چه یک دورکار تازه کار یا باتجربه باشید، این کلاس به شما کمک می کند تا 8 مهارت ضروری مورد نیاز برای موفقیت در کار از راه دور را توسعه دهید و در آن مهارت پیدا کنید. شما لیز خواهید کرد. .."