Nina Spolar - Nini

شما را به جادوی خود متصل می کند

با سلام و تشکر از حضور شما :)

اسم من نینا است و به بیان ساده، من یک هنرمند هستم. من عاشق یادگیری مهارت‌های جدید، تکنیک‌های جدید و مخلوط کردن آنها در هر پروژه‌ای هستم که در حال حاضر قلبم را به آواز خواندن می‌اندازد. من طبیعت را دوست دارم و بیرون بودن یکی از کارهای مورد علاقه من است. خلاق بودن ارتباط با خودم و تصویر بزرگتر را تقویت می کند. به من گفته شد که آثار من دارای انرژی مثبت و قوی هستند و این بزرگترین تعریفی است که می توان به من کرد.

من دوست دارم چیزهایی را که آموخته ام به اشتراک بگذارم، بنابراین تصمیم گرفتم در Skillshare به تدریس در اینجا بپردازم.

من بیشتر در این زمینه فعال هستم، اما روی کانال YT و همچنین بیشتر قابل مشاهده بودن تمرکز خواهم کرد. بیایید وصل شویم، دوست دارم از شما بشنوم/بخوانم :)

با عشق فراوان،

نینا

دوره های این مدرس:

آموزش کتاب طراحی ویژه ماهانه DIY - 31 صفحه خوبی

Special Monthly Sketchbook DIY - 31 Pages of Goodness

" این کلاس همه چیز در مورد ساخت یک کتاب طراحی ترکیبی با پیچ و تاب خاص است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در مورد ساختن کتاب طراحی 31 صفحه ای، بیت های صحافی و الف. .."


آموزش زمستان در یک فنجان - احساس سوزن به عنوان مدیتیشن

Winter in a Cup - Needle Felting as Meditation

" این کلاس Skillshare درباره آشنایی با جادوی بستن سوزن و ویژگی های مراقبه آن است. شما یاد خواهید گرفت که نمد سوزنی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد. .."


آموزش The Magic of Fairylights - نمد سوزنی در زمستان

The Magic of Fairylights - winter time needle felting

بیایید با نمد سوزنی و چراغ های پری جادوی بیشتری به زندگی روزمره خود اضافه کنیم! چگونه؟ من یک راه ساده برای اضافه کردن چراغ های پری با باتری به شما نشان خواهم داد. .."