Jonathan Follett

نویسنده و طراح

من یک نویسنده و طراح هستم که با فناوری‌های نوظهور کار می‌کنم و در مورد آنها می‌نویسم - مانند ژنومیک، رباتیک، و هوش مصنوعی. کار طراحی من در Atlantic، WIRED، Forbes، و Huffington Post به نمایش گذاشته شده است.

من نه کتاب داستانی و غیرداستانی، از جمله «طراحی برای فناوری‌های نوظهور» (O Reilly Media) نوشته‌ام، ویرایش کرده‌ام و در آن مشارکت داشته‌ام، که نگاهی اجمالی به تعاملات و تجربیات کاربر در آینده می‌دهد. در حال توسعه فناوری‌ها - از اینترنت اشیا گرفته تا چاپگرهای نانو و روباتیک نیروی کار. رمان علمی تخیلی من، "ماروین و پروانه ها" (اسکولاستیک) که با همکاری پرفروش نیویورک تایمز متیو هولم نوشته شده است، یک ماجراجویی عجیب و شگفت انگیز برای خوانندگان جوان است. کتاب‌ها و مقالات من به چینی، لهستانی، پرتغالی، روسی و اسپانیایی ترجمه شده‌اند.

در استودیوی طراحی GoInvo در بوستون، من رهبر فناوری‌های نوظهور شرکت هستم و با مشتریانی مانند Partners HealthCare، پروژه ژنوم شخصی، و Walgreens کار می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش 7 مرحله برای طراحی فرآیند نوشتن خود

7 Steps to Designing Your Own Writing Process

"مدیریت نوشتن می تواند دشوار باشد - از ایده پردازی گرفته تا ساختار گرفته تا اجرا. این کلاس Skillshare شما را تشویق می کند که به تصویر کلی پروسه خود نگاه کنید...."