Lauren V. Brown

طراح بازسازی محیط زیست

من حرفه ای در تقاطع هنر و مهندسی در طاقچه آب و بازسازی محیط زیست تحت عنوان از سال 2014 طراحی می کند. من از مهارت های تحقیق و روایت، طراحی گرافیک و تصویرسازی دستی، و مهارت های معماری منظر برای کمک به تجسم بهتر استفاده می کنم. آینده برای دنیای طبیعی و ساخته شده ما پروژه‌های من شامل کار با مهندسان و دانشمندان رودخانه و تالاب برای برنامه‌ریزی پروژه‌های بازسازی، گفتن داستان بصری در مورد مکان از طریق علائم تفسیری، و اخیراً ایجاد تصاویری برای برقراری ارتباط با تغییرات آب و هوا و آموزش حوضه است.

خارج از تابلو، من عاشق سفر و کاوش هستم، با هدایت کنجکاوی من نسبت به جهان، شهوت باد و آب، و غرایز GPS مانند ابرقهرمانان. آخرین کاوش من به دنیای نویسندگی بازگشته است و ماجراجویی‌ها و اکتشافاتم را در قلمروی ناشناخته به اشتراک می‌گذارم، حوزه وبلاگ، از طریق . من امیدوارم که سایت بتواند با الهام و ابزارهایی برای Daring to Dream به یک پلتفرم اجتماعی تبدیل شود.

من اخیراً اولین کلاس Skillshare و اولین تولید ویدیوی خود را ایجاد کردم (به لطف کمک مربیان و مربیان Skillshare) برنامه را بررسی کنید! برای رویاهای خود وقت بگذارید و به من بگویید چه فکر می کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش برنامه ریزی کن! وقت گذاشتن برای رویاهایتان

Schedule It! Making Time for Your Dreams

«در این کلاس، من شما را در ایجاد تقویم تجلی خودتان راهنمایی می‌کنم تا رویاهایتان را زنده کنید. این کلاس برای همه است، به خصوص برای crea. .."