Parmeet Arora Bori

هنرمند | طراح الگوی سطح

درباره من

سلام! من طراح الگوی تصویرگر هنرمند هستم/در خانه بمانم/در خانه کار کنم مادری که عاشق خلق آثار هنری با اشاره به ریشه های هندی و عشق من به رنگ است. متولد و بزرگ شده در هند، بیش از 16 سال لندن را خانه من نامید و اکنون در تورنتو زندگی می کنم.

من عاشق الگوها، افسانه ها و ثابت هستم.

من معتقدم که همه ما به روش خودمان در یک سفر خلاقانه هستیم. ما مانند درونمان جادویی در اطرافمان داریم که گاهی به راحتی فراموش می کنیم. همه ما به کمی بازی نیاز داریم و فقط باید به منتقد درونی خود بگوییم که یک صندلی کناری داشته باشیم.

می‌توانید کارهای بیشتری از من را در نمایه و وب‌سایت من ببینید. بیایید وصل شویم!

- یک مجموعه خلاق

از سال 2020 (همانطور که Lockdown شروع شد) من و دوست هنرمند نزدیکم شروع به حضور در برنامه نصب کردیم تا با هم نقاشی بکشیم و بعداً به جلسات هنری تبدیل شد که در آن تمرین‌های هنری انجام می‌دهیم، تمرین‌های کتاب طراحی و مدت‌ها یکدیگر را تشویق می‌کنیم.

ساختن مکانی امن/جامعه ای امن برای هنرمندان/مادران هنرمند/خالقان سبک زندگی پرمشغله...همانطور که آنها فرزند/حیوان خانگی/حرفه و فرزند درونی خود را تغذیه می کنند، رویای ماست.

1) من همیشه موهای بلند داشتم، این به من احساس راپونزل می دهد. اگرچه به من گفته شده است که صورت من با سنجاب در انیمیشن پرچین مطابقت دارد.

2) من آلیس در سرزمین عجایب را دوست دارم فقط به این دلیل که کلاهک‌های دیوانه دارد! من برای آگاهی از سرطان 5 هزار دویدم که لباس کلاهک‌دار دیوانه را به تن کرده بودم.

3) من اتو کردن را دوست ندارم!

4) اولین نقاشی دیواری خود را در سن 15 سالگی کشیدم.

5) انسان کوچک من بهترین معلم من است.


درباره کلاس های من

من اولین کلاس Skillshare خود را در مورد - متعادل کردن تمرین هنر با مادر بودن - ارائه می‌دهم که در آن کلمات حمایتی را به اشتراک می‌گذارم که وقتی مادر شدم باید بشنوم. من ایمان دارم که این کلاس به شما کمک می کند بفهمید که همه ما ممکن است سناریوهای متفاوتی داشته باشیم، اما ترس های ما/شک های ما در سطوح مختلف یکسان است.

این دوره راه من برای تشویق شما به عنوان یک دوست است، که می توانید چند دقیقه آرامش داشته باشید و در یک روز بازی کنید و این که چگونه تمرین هنری می تواند به شما کمک کند! حتما دنبال کنید تا همیشه از کلاس مطلع شوید.

این برای همه سطوح با تمرکز بر سطح مبتدی و متوسط ​​مناسب است. لطفاً در صورت تمایل به اشتراک گذاری بازخورد مستقیم یا درخواست موضوع برای کلاس بعدی من، از طریق پیام مستقیم یا ایمیل (parmeetarorabori@gmail.com) با ما تماس بگیرید!

منتظر شناخت بیشتر شما و تشویق شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش متعادل کردن تمرین هنری با مادری

Balancing Art Practice with Motherhood

" در مورد این کلاس یک کلاس هنر مقدماتی که در آن والدین/به‌ویژه مادران می‌توانند با تمرین‌ها و تذکرات آزمایشی ساده از غرایز منحصربه‌فرد خود بهره ببرند. .."