Summer

طراح و هنرمند پارچه


نام من تابستان است. من یک طراح پارچه و هنرمند آبرنگ هستم. من در لس آنجلس، کالیفرنیا مستقر هستم!

من عاشق نقاشی و طراحی هستم. من آبرنگ را دوست دارم، آنها عشق اول من هستند - اما من از Photoshop، Illustrator و Procreate به طور گسترده برای کارهای نساجی خود استفاده می کنم. آنها تقریباً از هر چیزی کار سریع می سازند و برای هر هنرمندی که به صورت تجاری کار می کند ضروری است.

از طرف دیگر خلاقیت من، من وسواس کارایی دارم. من می‌خواهم سریع‌ترین و بهترین راه را برای انجام کارها بدانم، در کارهای خسته‌کننده یا طی کردن مسیر طولانی در یک پروژه، لذت زیادی نمی‌بینم. نتیجه این است که من دائماً در حال یادگیری هستم!

پیدا کردن تکنیک‌های جدید، توسعه روش‌های آسان برای کارهای پیچیده، ایجاد جریان‌های کاری سریع‌تر - اینها شکار گنج من در زندگی هستند. آنها من را از طریق یک حرفه موفق در صنعت مد، طراحی همه چیز، از لباس مردانه تا لباس زیر، هدایت کردند. در حال حاضر، من یک طراح ارشد پارچه در یک برند بزرگ، هنرمند خوب در یک شرکت رویدادهای لوکس و یک معلم Skillshare هستم. اینجاست که می‌توانم بسیاری از آن دانش را به اشتراک بگذارم و به دیگران کمک کنم راه خود را برای ورود به دنیای ترسناک دیگر هنر آسان کنند.

شما می توانید کارهای بیشتری از من را در اینجا و در وب سایت من، slowburnstudio.com مشاهده کنید (احتیاط، برخی از کارهای NSFW در اینجا هستند)

اگر می‌خواهید نقاشی و نقاشی من را به صورت زنده تماشا کنید، در صورت تمایل کانال توییچ من را دنبال کنید!

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم! لطفاً اگر درخواست خاصی برای کلاس Skillshare بعدی من دارید، برای من ایمیل بنویسید (slowburnstudioart@gmail.com).

من همیشه پذیرای ایده‌ها هستم!

بهترین،

تابستان

من در حال حاضر یک کلاس در Skillshare دارم که به زودی کلاس های بیشتری ارائه می شود. حتماً را دنبال کنید تا همیشه در مورد کلاس های جدید مطلع شوید. من روی کلاس هایی در دسته های زیر کار می کنم:

  • طراحی سطح
  • تصویر آبرنگ
  • طراحی پرتره

کلاس‌ها برای همه سطوح مناسب خواهند بود، با گرایش به سطح متوسط ​​و پیشرفته.

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای فتوشاپ - شروع تا پایان

Photoshop Patterns - Start to Finish

بیاموزید که چگونه سریعتر از همیشه الگوهای تکراری را در فتوشاپ ایجاد کنید و گردش کار کامل را برای یک طراح الگو - از مفهوم تا ارائه. اگر دارید. .."