Laurence Plouffe

نقاشی را دوست دارم

فکر می‌کنم می‌توان گفت که من شیفته هنر هستم. من مشتاق کشف سبک‌ها، تکنیک‌ها و رسانه‌های جدید و مستندسازی سفرم هستم. هنر برای من نوعی درمان است، راهی برای بیان جنبه خلاقانه ام. من یک شغل تمام وقت دارم که به هنر مرتبط نیست و نقاشی به من اجازه می دهد تا آرام شوم، آرام باشم، تقریباً مراقبه کنم. امیدوارم همین کار را برای شما انجام دهد.

من عمدتاً از آبرنگ و گواش استفاده می‌کنم، اگرچه دوست دارم مدیوم‌های جدید را امتحان کنم. من سعی می کنم (و می گویم تلاش می کنم زیرا تا به حال فوق العاده موفق نبوده ام) با روغن نقاشی کنم. من همچنین گاهی نقاشی می کشم، از پاستل های روغنی استفاده می کنم و به صورت دیجیتالی نقاشی می کنم.

من تصمیم گرفتم تدریس را شروع کنم زیرا از دیگران چیزهای زیادی یاد گرفتم. من می خواهم پس بدهم و شاید ما یک اشتیاق را به اشتراک بگذاریم و سبک هایمان را با هم توسعه دهیم!

امیدوارم در این کاوش به من بپیوندید :)

می‌توانید سفر هنری من را در کانال یوتیوب من و در آن دنبال کنید. من سعی می کنم حداقل یک بار در هفته پست بگذارم (در حال کار بر روی اینکه بتوانم هفته ای یک بار پست بگذارم). این یکی از محبوب ترین ویدیوهای من است.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ انتزاعی: رنگ، بافت و ترکیب برای مبتدیان

Abstract Watercolor: Color, Textures and Composition for Beginners

"آیا با تلاش برای ایجاد یک نقاشی آبرنگ انتزاعی زیبا و متعادل دست و پنجه نرم کرده‌اید؟ می‌دانم که دارم و به همین دلیل است که می‌خواهم آن را به اشتراک بگذارم..."


آموزش اسرار پاستل های مومی محلول در آب را باز کنید: پتانسیل خلاقانه خود را آزاد کنید!

Unlock the Secrets of Water-Soluble Wax Pastels: Unleash Your Creative Potential!

"در این دوره هیجان انگیز، شما یک سفر هنری را آغاز خواهید کرد که در آن هنر استفاده از پاستل های مومی محلول در آب را مانند قبل تجربه خواهید کرد.