Delia Iorga

طراح مد و مدرس خیاطی


دلیا یورگا یک طراح مد و مربی خیاطی رومانیایی است که در نروژ زیبا کار می کند. او مدیرعامل و سرمایه‌گذار برند طراحی مد Ida del Gide (https://www.idadelgide.com) از سال 2005 است. در سپتامبر 2019 به عنوان مربی خیاطی (https://www.sykurstrondelag.no) شروع به کار کرد. ، دوره های خیاطی خود را برای بزرگسالان و کودکان آماده می کند.

او زندگی را با همه پیچیدگی هایش دوست دارد.

به عنوان یک طراح، او رنگ‌ها، اشکال، صداها، بافت‌ها، نورها و سایه‌ها را دوست دارد و شما می‌توانید همه آنها را از طریق لباس‌های او حس کنید. او دوست دارد بدن انسان را با پارچه نقاشی کند، و امضای او همیشه طرح های طراحی شده با جزئیات هندسی است، گاهی کلاسیک، گاهی دیوانه، اما همیشه زیبایی ناب فرد را در بر می گیرد.

به عنوان یک مربی خیاطی، او می خواهد مردم را تشویق کند که به خیاطی فرصت بدهند. او معتقد است که این سرگرمی یکی از ارزشمندترین سرگرمی‌هاست که به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را کشف کرده و به انجام برسانید و در نتیجه محصولات شخصی و منحصربه‌فردی ایجاد کنید که می‌تواند به عنوان گواهی زیبایی از وجود شما از طریق نسل منتقل شود.

در اینجا برخی از پروژه های گذشته، حال یا آینده او آمده است:

دوره های این مدرس:

آموزش SEW (لگینگ های خودتان) مانند یک پروژه خیاطی حرفه ای/مبتدی کامل/الگوی PDF شامل (12 اندازه)

SEW (your own leggings) like a PRO/perfect beginner sewing project/PDF pattern included (12 sizes)

" این کلاس به شما می‌آموزد که چگونه شلوارهای ساق خود را مانند PRO بدوزید و برای همه، فارغ از تجربه یا سن خیاطی، مناسب است. O مفصل و کامل. .."