Gilchi Mi

AuDHD داستان سرا، نویسنده، هنرمند

سلام، من رز هستم! Neurodivergent، INFJ، من یک نویسنده، تصویرگر داستان، نامه نگار دستی و کاشف همه چیز خلاق هستم. من بیشتر در رسانه های سنتی کار می کنم: جوهر، آبرنگ، اکریلیک، خاک رس. من همچنین مشغول نقاشی دیجیتال هستم.

از کودکی شروع به طراحی کردم، اغلب در دنیایی که در ذهنم ایجاد می کردم گم می شدم، با الهام از کتاب های زیادی که دوست داشتم بخوانم. به من گفتند که او "تخیل بیش از حد فعال" دارد. در طول سال‌ها یاد گرفتم که این را در آغوش بگیرم، دنیاها و شخصیت‌های جدیدی خلق کنم، شناخته‌ها و ناشناخته‌ها را کشف کنم. از زمانی که کار آزاد را شروع کردم، شروع به پذیرفتن کاملتر زندگی خلاقانه کردم.

من در رشته فناوری هوانوردی تحصیل کردم و فارغ التحصیل شدم و مدرک خود را در سال 2013 به پایان رساندم. با این حال، در حالی که از ظرافت الکترونیک هوانوردی لذت می بردم و شگفتی های فن آوری مدرن و پرواز را شگفت زده می کردم، همیشه احساس می کردم که به هنر باز می گردم. ، بازگشت به ایجاد.

من هنرم را در پلتفرم‌های اجتماعی پست می‌کنم، بنابراین اگر دوست داشتید می‌توانید به من سر بزنید! به امید دیدار!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی با گواش - قارچ های بافت

Illustrating with Gouache - Textured Mushrooms

"آیا در مورد گواش کنجکاو هستید و چگونه می توانید از این رنگ برای ایجاد تصاویری با عمق و بافت بیشتر در کنار آن گرافیک های تمیز و زیبا استفاده کنید؟ ..."


آموزش بلورهای آبرنگ و جواهرات ساخته شده آسان

Watercolor Crystals & Gems Made Easy

"برای تفریح ​​آماده شوید! آیا همیشه فکر کرده اید یا می خواهید کریستال ها و جواهرات جادویی و ظریف را نقاشی کنید، اما فکر می کنید خیلی سخت است؟ نترسید! در این کلاس ...."