Doodle Noggin Learning

به بالاترین پتانسیل خود برسید

به Doodle Noggin خوش آمدید. فروشگاه تکی شما برای همه چیزهای هنر و خلاقیت! در اینجا شما طناب زدن به یک هنرمند خوب را یاد خواهید گرفت. از دوره‌های مبتدی، کلاس‌های یادگیری سرعت، و پروژه‌های آزمایشی کامل، یادگیری برای همه وجود دارد.

ما در تلاش هستیم تا محتوایی را ایجاد کنیم که واضح و دقیق باشد. دیگر تلاشی برای فروش محصولات به شما، به اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات، و کلمات فانتزی بزرگی که هیچ کس به جز افرادی از دهه 1700 از آنها استفاده نمی کند، نیست.

درس های ما کوتاه نگه داشته می شوند تا از یادگیری به اندازه کافی مطمئن شویم. به این ترتیب مفاهیم را به سرعت درک می کنید بدون اینکه تحت تأثیر اطلاعات قرار بگیرید. هر بخش جدا شده است تا بتوانید با سرعت خود کار کنید و هر زمان که خواستید آن را پشتیبان بگیرید.

حالا به اندازه کافی مطالعه کنید، آن مداد را بردارید و بیایید doodling را شروع کنیم!

بیشتر درباره Kait

Kaitlyn Tuel یک هنرمند برنده چند جایزه از ایالات متحده است. کیت با ادعای 4 عنوان کلی برتر، چندین عنوان مقام اول و جوایز رتبه بندی شده، سال به سال استعداد خود را ثابت کرده است. کیت با افتتاح اولین مدرسه هنری خود در سن 18 سالگی، ده ها دانش آموز را تربیت کرده است. برخی از آنها در مسابقات هنرمندان برنده جایزه شدند. کیت افتخار برگزاری 2 نمایشگاه روح را داشته و چندین بار در رویدادهای مختلف به نمایش گذاشته است. او نمایش‌های هنری محلی را برای رویدادهای بزرگ داوری کرده و اجرا می‌کند و در سراسر جامعه مکتب خانه‌ای در زادگاهش به‌عنوان معلمی برجسته با دلی برای دانش‌آموزان شناخته شده است. او امیدوار است که نسل بعدی هنرمندان را الهام بخشد تا به بالاترین پتانسیل خود برسند، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از زندگی هستند. برای شروع یک شاهکار تنها یک ضربه قلم مو لازم است.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر خط خود (اسرار فاش شده)

Mastering Your Linework (Secrets Revealed)

"از این که خط خط شما همیشه متزلزل، شلخته و هرگز تمیز نیست، ناامید هستید؟ من این احساس را می دانم. به طور جدی مانند تمام کارهای خط من به نظر می رسد که من آن را کشیده ام در حالی که ...."


آموزش ترسیم اصول اولیه: چگونه مانند یک حرفه ای طراحی کنیم

Sketching the Basics: How to Sketch Like a Pro

"یاد بگیرید چگونه طرح های خود را با 3 مرحله آسان بهبود ببخشید! چه برای سرگرمی نقاشی بکشید یا یک هنرمند حرفه ای باشید، این نکات دفترچه طراحی شما را به مرحله بعدی می برد. . .."