Charlie Proulx

هنرمند آبرنگ و نساجی

| وب سایت

سلام!

من چارلی هستم، هنرمند آبرنگ و فرش که در پرتره های رنگارنگ حیوانات تخصص دارد. من همچنین از SquidTarts در رسانه های اجتماعی و در سراسر وب استفاده می کنم. من کاملاً عاشق حیوانات و رنگ هستم!

من یک هنرمند خودآموخته هستم و از سال 2019 یک هنرمند حرفه ای هستم. من چاپ نقاشی هایم را در سراسر جهان فروخته ام و در حال حاضر پرتره های فرش سفارشی را نیز می فروشم.

در زندگی قبلی، من یک مربی سگ بودم و کاملاً دوست داشتم به سگ‌ها و خانواده‌هایشان بیاموزم که چگونه با یکدیگر به وضوح ارتباط برقرار کنند. امیدوارم بتوانم آن سطح از ارتباط دو طرفه را به کلاس های خود در اینجا در Skillshare بیاورم. لطفاً اگر در مورد درس ها یا کار من سؤالی دارید، با خیال راحت تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش رنگین کمان را رنگ کنید - چگونه یک پرتره حیوان خانگی آبرنگ رنگین کمان را طراحی کنیم

Paint the Rainbow - How to Plan a Rainbow Watercolour Pet Portrait

"من همیشه دوست داشتم رنگ ها را در پرتره های حیوان خانگی خود به حداکثر برسانم تا واقعاً آنها را زنده کنم. در این کلاس، سه راه آسان برای برنامه ریزی رنگین کمان خود را با شما به اشتراک می گذارم."


آموزش طراحی فرش های واقعی از روی عکس

Designing Realistic Rugs from Photographs

"هنر تبدیل تصاویر پیچیده به فرش های زیبا و منحصر به فرد را کشف کنید! این کلاس بر شکستن یک عکس مرجع برای ایجاد یک عکس ساده شده، اما دوباره تمرکز دارد."


آموزش نقاشی گورخر رنگین کمانی در آبرنگ

Painting a Rainbow Zebra In Watercolour

"یاد بگیرید چگونه یک گورخر رنگین کمانی را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید. ما از حالت مرطوب روی مرطوب، مرطوب روی خشک و لایه بندی برای ایجاد یک نقاشی پویا و پر از زندگی و رنگ های روشن استفاده خواهیم کرد."


آموزش یک مهر و موم فضایی آبرنگ را با استفاده از نمک و مایع پوششی رنگ کنید

Paint a Watercolour Space Seal Using Salt and Masking Fluid

"در حین رنگ آمیزی این مهر و موم فضایی شیک، با استفاده از نمک و مایع پوشاننده کاوش کنید! ما از حالت مرطوب روی مرطوب، مرطوب روی خشک و لایه بندی برای ایجاد این قطعه سرگرم کننده و شل استفاده خواهیم کرد.


آموزش تفنگ تافتینگ فرش برای مبتدیان - یک فرش رنگارنگ برای حیوانات خانگی بسازید

Rug Tufting Gun For Beginners - Create a Colourful Pet Rug

" تافتینگ فرش یک شکل هنری جدید و با رشد سریع است که فضای زیادی برای خلاقیت و بیان خود دارد. من در ابتدا کمی ترسیدم که آن را امتحان کنم، اما یک بار ...


آموزش موضوعات سبک سازی برای تافتینگ فرش

Stylizing Subjects for Rug Tufting

"هنر تبدیل تصاویر پیچیده به فرش های زیبا و منحصر به فرد را کشف کنید! این کلاس بر شکستن یک عکس مرجع برای ایجاد خوانایی و یک دد تمرکز دارد..."