Edwin Effendi

عکاس اندونزیایی فیلمبردار

سلام، نام من ادوین افندی است. من یک عکاس، فیلمبردار، معلم، نویسنده و کارآفرین اندونزیایی هستم.


زمانی که شروع به یادگیری در مورد عکاسی کردم، به طرز عجیبی احساس خالی بودن و بسیار گیج کننده می کرد، زیرا بسیاری از معلمان در اطراف منطقه من یا بسیار مخفیانه بودند یا فاقد تخصص فنی بودند. پس از بررسی مطالب مختلف دیگر در مورد عکاسی، سرانجام متوجه شدم که تحصیل در اندونزی بسیار بد است. و نه فقط این، ظاهراً بسیاری از کتاب‌هایی که قبلاً خوانده‌ام اطلاعات گمشده زیادی داشتند.

در سال 2019، من کتاب عکاسی خودم را با نام "Membasmi Frustrasi Fotografer" راه اندازی کردم که به معنای واقعی کلمه - طرد کردن ناامیدی عکاسان است. این کتابی است پر از بسیاری از موارد فنی که ساده ساخته شده اند تا عکاسان جدید بتوانند مطالب فنی را بسیار سریعتر از گذشته درک کنند.

بدون لاف زدن، این کتاب بدون کمک نسل‌های قبلی عکاسان، به‌ویژه کسانی که واقعاً الهام‌بخش من برای خلق این کتاب بودند، انجام نمی‌شد.

دوره های این مدرس:

تسلط بر نوردهی در عکاسی: عکس های عالی در هر زمان و هر مکان

Exposure Mastery in Photography: Perfect Shots Anytime & Anywhere

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


شروع عکاسی: شروعی جامع

Beginning Photography: A Comprehensive Start

"عکاسی یک مهارت ضروری برای ثبت لحظات، گفتن داستان و بیان خلاقیت است. در دنیای بصری امروزی، مهارت های قوی عکاسی می تواند دیده شود."