Tina R

هنرمند گواش | @artsyjournaler در IG

سلام، دوستان خلاق و هنرمندان!

خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتید نمایه من را بررسی کنید و کمی با من آشنا شوید. من تینا هستم – هنرمند گواش خودآموخته، علاقه‌مند به آبرنگ و طراح/تصویرگر دیجیتال از هند. من همچنین خواننده ای مشتاق با اشتیاق به آشپزی سالم و در عین حال خوشمزه هستم و از نوشتن گهگاهی لذت می برم!

وقتی چند سال پیش برای اولین بار با گواش برخورد کردم، به آموزش های گام به گام یا کلاس های دقیق یا راهی برای تماس با هنرمندان برای مشاوره یا پاسخ دسترسی نداشتم. تنها چیزی که دیدم هزاران هزار اثر هنری تمام شده زیبا بود و نه سفر برای رسیدن به آنجا.

بنابراین وقتی سعی کردم برای خودم نقاشی بکشم، بسیار مورد آزمایش قرار گرفتم. من اشتباهات زیادی مرتکب شدم و چندین شب را صرف تلاش کردم تا نقاشی ها درست به نظر برسند، همان طور که تصور می کردم. بارها نیز شروع شده است.

اکنون، من از اینکه در یک سال و نیم گذشته چقدر در سفر گواش خود پیشرفت کرده ام، هیجان زده و افتخار می کنم! و از طریق این کلاس‌ها، امیدوارم سفر شما را از سطح "مبتدی" به "متخصص" ساده‌تر، آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنم!

با اولین منظره ای که نقاشی کردم (به بالا مراجعه کنید) - من کاملاً عاشق گواش شدم! و من می خواهم به شما کمک کنم که لذت نقاشی را با این رسانه فوق العاده و همه کاره نیز کشف کنید!

زیر را بررسی کنید (به زودی بیشتر خواهد آمد!) و با خیال راحت پروژه های خود را به اشتراک بگذارید زیرا من دوست دارم خلاقیت های شما را ببینم و بخشی از سفر هنری شما باشم!

همچنین می‌توانید سفر هنری من را در @artsyjournaler برای آخرین آثار هنری من دنبال کنید و به من اطلاع دهید که دوست دارید نقاشی بعدی را یاد بگیرید!

یادگیری مبارک، به خلقت ادامه دهید!

در اوایل سال 2021، من این فرصت شگفت انگیز را داشتم که با As The Collective LA به عنوان فیلمنامه نویس کار کنم، و سپس، پوسترهایی را برای سه فیلم کوتاه برنده جایزه آنها - , مسافت طولانی - از مجموعه وب That Quarantine Life در YouTube!

دوره های این مدرس:

آموزش نشانک گواش آسان: صحنه 15 دقیقه ای الهام گرفته از طبیعت برای مبتدیان

Easy Gouache Bookmark: 15-Minute Nature-Inspired Scene for Beginners

"سلام! به اولین کلاس من در Skillshare خوش آمدید. این کلاس برای من بسیار خاص است زیرا ترکیبی از سه چیز مورد علاقه من است - صحنه های طبیعت، گو..."