Tamara Jensen

کارآفرین و استراتژیست برند

سلام! من تامارا هستم!

من یک کارآفرین سریالی، معلم، و هنرمند تجسمی از انتاریو، کانادا هستم. در عمل خود، رویکردهای خلاقانه و مؤثری را به اشتراک می گذارم تا به برندها کمک کنم تا ایده های بزرگ خود را زنده کنند. به عنوان یک مجری بازاریابی کسری و مشاور با سازمان‌ها و آژانس‌های هنری، مشتریان و تیم‌هایم را برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه راهنمایی می‌کنم و در عین حال خلاقیت و پرورش جامعه را جشن می‌گیرم. من مربی استارتاپ و تسهیل کننده کارگاه در یک مرکز رشد کارآفرینی مستقر در دانشگاه محلی، و مقیم معلمان در حال افزایش مهارت هستم.

بیش از یک دهه را به عنوان یک استراتژیست برند مستقر در آژانس و مستقل، من با طیف گسترده ای از برندها کار کرده ام، از بستنی فروشی های خیابانی اصلی گرفته تا تولید کنندگان صنعتی و پخش کننده های ورزشی ملی.


من موفقیت را با سطح تعامل و هیجانی که در تیم های مشتری خود ایجاد می کنم تعریف می کنم. روش‌های بسیار مشارکتی و مبتنی بر پروژه من تضمین می‌کند که ذینفعان فرصتی برای مشارکت دارند و به طور پنهانی شایستگی برند و بازاریابی را در میان مجموعه‌های مختلف مهارت ایجاد می‌کنند. در نهایت، من تلاش می‌کنم تا مشتریان و تیم‌هایم را با بینش‌ها و ابزارهایی که برای تصمیم‌گیری آگاهانه و تأثیرگذار نیاز دارند، تجهیز کنم و در مورد امکانات برندهایشان هیجان مسری ایجاد کنم.

من در پلتفرم‌های رسانه ملی به‌عنوان رهبر کسب‌وکار و ایجادکننده تغییر معرفی شده‌ام و همیشه مشتاق به اشتراک گذاشتن درس‌های آموخته‌شده و عملی هستم. کاربردهای تجربه من من تعدادی کارگاه در مورد استراتژی برند و بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک، کارآفرینی زنان و موارد دیگر را تسهیل کرده ام. من در به اشتراک گذاشتن تجربیات و بینش خود با صاحبان کسب و کار در تمام مراحل سفرشان، رضایت زیادی پیدا می کنم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن این درس ها با شما به عنوان یک معلم Skillshare هستم!

به من در سری کلاس‌های اشتراک مهارت من بپیوندید که در آن یک نام تجاری انعطاف‌پذیر می‌سازیم و یاد می‌گیریم که چگونه به منبع قدرت نهایی برند خود دسترسی داشته باشید و آن را آزاد کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Baue eine widerstandsfähige Marke auf Teil 3: Entfessle die Persönlichkeit und Stimme deiner Marke

Baue eine widerstandsfähige Marke auf Teil 3: Entfessle die Persönlichkeit und Stimme deiner Marke

خواه یک کارآفرین مشتاق باشید، چه یک حرفه ای بازاریابی باتجربه یا خلاقی که به دنبال تعریف هویت منحصر به فرد برند خود هستید، این کلاس شما را تجهیز می کند.


آموزش یک نام تجاری انعطاف پذیر بسازید قسمت 2: ایجاد محتوای بازاریابی مبتنی بر ارزش های جذاب

Build a Resilient Brand Part 2: Create Engaging Values-based Marketing Content

"اگر تا به حال با دانستن اینکه چه چیزی در مورد نام تجاری خود به صورت آنلاین پست کنید مشکل داشته اید، این کلاس چارچوبی مبتنی بر ارزش ارائه می دهد که شما را برای ایجاد رقابت ترغیب می کند..."


آموزش یک نام تجاری انعطاف پذیر بسازید: به ماهیت اصلی برند خود ضربه بزنید

Build a Resilient Brand: Tap into Your Brand's Core Essence

"آیا می‌خواهید برندی را پرورش دهید که تأثیری در جهان ایجاد کند؟ آیا شما یک کارآفرین یا خلاق هستید که می‌خواهید یک نام تجاری جدید راه‌اندازی کنید؟ یا یک کسب‌وکار معتبر..."