Victoria Hagaman

هنر شاد

سلام، من توری هاگامن هستم. یکی از بزرگترین لذت های من در زندگی این است که موضوعات شاد را با رنگ های شاد نقاشی کنم. این یک سفر خارق‌العاده بوده است، و امیدوارم به من بپیوندید تا به شما کمک کنم تا از دلسردی به سمت پیشرفت حرکت کنید!

نقاشی را تا اواخر عمر شروع نکردم، با این باور که اگر با توانایی هنری طبیعی متولد نمی شدم، هرگز نقاش خوبی نمی شدم. من به این باور رسیده ام که 75 درصد نقاشی بر اساس تصمیماتی است که شما می گیرید. اگر یاد بگیرید که به طور مداوم تصمیم های خوب بگیرید، شروع به دیدن نقاشی های مداوم خوب خواهید کرد.

نقاشی می تواند بسیار شبیه عادت ما به دست خط باشد. همه ما چیزی داریم که به طور طبیعی از ما بیرون می‌آید، اما ممکن است بهبود یابد! می‌توانیم عمداً عادت‌های جدیدی یاد بگیریم و سبک نقاشی باکیفیت‌تری ایجاد کنیم.

هدف من این است که به شما کمک کنم در هر زمینه ای از آثار هنری خود تصمیمات عالی بگیرید، به طوری که بتوانید بهترین چیزی را که در خود دارید به دست آورید. من شما را تشویق می‌کنم و به شما کمک می‌کنم تا زمینه‌هایی را که می‌توان بهبود بخشید، مشاهده کرد تا بتوان اصلاحات را انجام داد. وقتی آن عادات جدید در نقاشی های شما گنجانده شود، امیدواریم کار شما به سطح بعدی برسد.

در آموزش‌های کامل نقاشی‌ام، هر اشتباهی که مرتکب می‌شوم یا چیزهایی که به خوبی کار نمی‌کنند را درج می‌کنم. سپس نظرات خود را در مورد مشکل و نحوه رفع آن به اشتراک خواهم گذاشت. به همان اندازه که یادگیری مبانی نقاشی مهم است، تجربه من این است که تشخیص اشتباه و نحوه اصلاح آن به همان اندازه مهم است. من می خواهم در این مورد به شما کمک کنم.

امیدوارم این ویدیوها سرگرم کننده و دلگرم کننده باشند و ابزارهای واقعی را در اختیار شما بگذارند که می توانید در سبک نقاشی خود پیاده سازی کنید.


دوره های این مدرس:

نقاشی منظره مورد علاقه من ~ آموزش گام به گام

My Favorite Landscape Painting ~ A Step by Step Tutorial

"از بین تمام نقاشی‌های منظره من، این یکی بسیار مورد علاقه من است.   عناصری را در این نقاشی به شما نشان می‌دهم که فکر می‌کنم برای جمع‌آوری همه آن‌ها کار کرده‌اند.   Si...."


آموزش 5 کلید برای قلم موی آزادتر و سبک نقاشی امپرسیونیستی تر

5 Keys to Looser Brushwork and a More Impressionistic Painting Style

"آیا دوست دارید از یک سبک نقاشی فشرده به سبکی سبک تر، نقاشی تر و امپرسیونیستی بروید؟   این 5 کلید ساده برای یادگیری هستند و قابل اجرا هستند.


آموزش نقاشی آسمان شل و امپرسیونیستی با ابرها

Painting a Loose, Impressionistic Sky with Clouds

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نقاشی اکریلیک: شمعدانی در گلدان سفالی ~ رویکرد گام به گام

Acrylic Painting: Geraniums in Clay Pot ~ A Step by Step Approach

"این یک دوره آموزشی دقیق نقاشی اکریلیک است، که شما را قدم به قدم طی فرآیند نقاشی شمعدانی در یک گلدان سفالی راهنمایی می کند.   ما به آنچه که باعث می شود ...


آموزش سری نقاشی کوتاه: سگ غریب

Short Painting Series: Whimsical Dog

"این نقاشی ساده 30 تا 45 دقیقه‌ای، نوید سرگرم‌کننده و پرانرژی بودن را می‌دهد. شما نکات ساده‌ای را برای نقاشی بینی خیس، خز و زبانی باورپذیر یاد خواهید گرفت.   این تکنیک‌ها..."


آموزش نقاشی زیور آلات و روبان کریسمس شیشه ای: انعکاس راحت تر از چیزی است که فکر می کنید!

Painting a Glass Christmas Ornament & Ribbon: Reflections are Easier Than You Think!

"این کلاس نقاشی اکریلیک، گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یک توپ شیشه ای را با برجسته ها و انعکاس باورپذیر روی میز نقاشی کنید.   همچنین h. .. را یاد خواهید گرفت."


آموزش سایه های رنگارنگ: چگونه نقاشی های خود را پر رنگ نگه دارید

Colorful Shadows: How to Keep Your Paintings Full of Color

"من دوست دارم نقاشی‌هایم را پر از رنگ نگه دارم، و یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، قرار دادن رنگ در سایه‌ها است.   بدون اینکه متوجه شوید، می‌توانید یک پا رنگارنگ را پایین بکشید.