Sascha Rebbe

سلام، نام من ساشا است!

من گیتاریست هستم، معلم گیتار سازنده محتوا. برخی از مردم ممکن است من را از ویدیوهای گیتار من در Instagram/TikTok/YouTube بشناسند!

بیش از 18 سال است که گیتار الکتریک می نوازم - در دوره های آموزشی خود می خواهم دانش خود را در مورد همه موضوعات مرتبط با گیتار به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

اصول اولیه گیتار راک - آموزش نواختن گیتار الکتریک - سطح 1

Rock Guitar Basics - Learn To Play The Electric Guitar - Level 1

«می‌خواهید یاد بگیرید چگونه آمپر گیتار الکتریک بنوازید؛ شما طرفدار موسیقی راک هستید؟ پس این دوره عالی برای شماست! در راک گیتار اصول شما l. .."


گیتار الکتریک - آموزش نواختن ریف گیتار در Drop-D Tuning

Electric Guitar - Learn to play guitar riffs in Drop-D Tuning

"در این دوره شما تمام اصول اساسی مهمی را که برای نواختن ریف گیتار در کوک Drop-D نیاز دارید، یاد خواهید گرفت! درس‌های گیتار در این کلاس برای... عالی هستند."


آموزش آکورد نوار گیتار برای مبتدیان

Guitar Bar Chords for Beginners

"در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه آکوردهای نواری (یا "بار") را روی گیتار بنوازید. این نوع آکوردها عالی هستند اگر می خواهید پیشرفت های خاصی از آکورد را به ... منتقل کنید."


آکوردهای پایه گیتار - آموزش نواختن آکوردهای اصلی اصلی و مینور گیتار

Basic Guitar Chords - Learn To Play Basic Major & Minor Guitar Chords

"در این دوره آموزشی مینی نحوه نواختن آکوردهای اصلی گیتار ماژور و مینور را خواهید آموخت. علاوه بر آن من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید تغییرات آکورد و. .."


اصول اولیه گیتار راک - آموزش نواختن گیتار الکتریک - سطح 2

Rock Guitar Basics - Learn To Play The Electric Guitar - Level 2

"قسمت دوم از اصول اولیه گیتار راک من - آموزش نواختن گیتار الکتریک آنلاین! دروس گیتار در سطح 2 عمدتاً بر نحوه نواختن پاور آکورد متمرکز است. .."


آموزش تکنیک های لید گیتار - صدای تکنوازی خود را عالی کنید!

Lead Guitar Techniques - Make Your Solos Sound Awesome!

"به دنیای تک نوازی گیتار و نواختن گیتار لید شیرجه بزنید! این دوره عالی است اگر شما. . . . . . می خواهید اولین تک نوازی گیتار خود را شروع کنید . . . هستند. .."