Smitha Rao

مربی هنر مداد رنگی

سلام! من اسمیتا هستم، یک متخصص فناوری اطلاعات که به طور تمام وقت هنرمند/مدرس هنر مستقر در بنگلور، هند است. اگرچه من با چندین رسانه کار می کنم، مداد رنگی رسانه مورد علاقه من است. از آنجایی که به عنوان یک رسانه نسبتا کند است، به نظر من بسیار آرامش بخش است. سبک هنر من فوتورئالیسم است، زیرا به جزئیات نگاه دقیقی دارم.

من در نمایشگاه های هنری شرکت کرده ام و چندین کلاس و کارگاه آموزشی آنلاین و آفلاین برگزار کرده ام. من با چندین برند بین‌المللی مداد رنگی همکاری کرده‌ام، محصولات آن‌ها را بررسی کرده‌ام و در حال حاضر تأثیرگذار هنرمند Derwent India هستم.

من بسیار خوشحالم که اکنون در Skillshare تدریس می کنم و مشتاقم دانش خود را با همه شما به اشتراک بگذارم! از آنجایی که من یک هنرمند خودآموخته هستم، تمام نکات و تکنیک هایی که توضیح می دهم بر اساس سال ها تجربه و تمرین من است.

شما می‌توانید کارهای من را در اینستاگرام و یوتیوب که در آنجا با نام @art_by_smitha مراجعه می‌کنم پیدا کنید. چند طرح اخیرم را در زیر پیوست می‌کنم.

در کلاس می بینمت!

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر واقعی میوه با مداد رنگی: تکنیک های ایجاد بافت را بیاموزید

Realistic Fruit Illustrations with Colored Pencils : Learn Techniques to Create Textures

"نمای کلی کلاس: اگر به دنبال یک رسانه آرام و آرام هستید که به شما امکان می دهد بهترین جزئیات را اضافه کنید و نقاشی های فوق واقعی ایجاد کنید، مدادهای رنگی i..."


آموزش مقدمه ای بر رئالیسم با مداد رنگی-مبانی و نقاشی بی جان

Introduction to Realism with Colored Pencils-Basics and Still Life Drawing

"نمای کلی کلاس: اگر نقاشی های با مداد رنگی بیش از حد واقع گرایانه را تحسین کرده اید، اما هرگز آنها را امتحان نکرده اید، پس این کلاس برای شما مناسب است! من تمام موارد اولیه را به شما آموزش خواهم داد..."


آموزش تکنیک‌های اصلی پاستل روغنی: گل‌ها را روی پس‌زمینه‌های تار و بوکه بکشید

Master Oil Pastel Techniques: Draw Florals on Blurred & Bokeh Backgrounds

"همه ما عاشق انرژی مثبت گل ها و طبیعت آرامش بخش آنها هستیم. بیایید با ترکیب آنها با یک رسانه درمانی دیگر - Oil P. .." آنها را به سطح دیگری ببریم.


آموزش راهنمای مبتدیان برای پاستل های روغنی: تکنیک های ترکیبی اولیه و طراحی آرامش بخش منظره

Beginners Guide to Oil Pastels: Basic Blending Techniques & Relaxing Landscape Drawing

"نمای کلی کلاس: پاستل های روغنی یک وسیله طراحی پر جنب و جوش و همه کاره هستند. اگر مایلید یک محیط خشک را امتحان کنید که یک قطعه تمام شده شبیه یک پی تولید می کند. .."