Beth Doman

آبرنگ ساحل غربی

من در جزیره زیبای ونکوور به دنیا آمدم و بزرگ شدم و سوار بر اسب در یک منطقه روستایی بزرگ شدم. من خوش شانس بودم که در خانه ای پر از هنر بزرگ شدم، زیرا پدرم هنرمند است و هر روز هنر می کند. من تشویق شدم تا رسانه‌های مختلف را آزمایش و کشف کنم که من را به یک راه دور به کالج هنر در سراسر کشور در نوا اسکوشیا هدایت کرد. پس از یک وقفه بسیار طولانی از هنرسازی (زمانی که فیلمسازی و عکاسی را در این مسیر شروع کردم)، وسواس جدیدی را انتخاب کردم - آبرنگ. در حال حاضر موضوع من ساحل غربی و موجوداتی است که در آن زندگی می کنند و همچنین پرتره های حیوانات خانگی را انجام می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش پرتره خود به خود حیوان خانگی: شخصیت دوست خزدار خود را با آبرنگ و جوهر ثبت کنید

Spontaneous Pet Portrait: Capture your Furry Friend’s Character in Watercolor and Ink

"چرا به این کلاس بروید؟ چه دوست پشمالوی خود را داشته باشید یا با حیوان خانگی شخص دیگری رابطه خاصی داشته باشید، می دانید که آنها چقدر عضوی از خانواده هستند. .."


آموزش عکس‌های ساعت طلایی: با استفاده از لایت روم، پرتره‌های خود را ارتقا دهید

Golden Hour Photos: Level Up Your Portraits Using Lightroom

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نشانک های درخت برفی در آبرنگ

Snowy Tree Bookmarks in Watercolor

"چرا به این کلاس بروید؟ یاد بگیرید که چگونه یک نشانک درخت همیشه سبز پوشیده از برف را با پس زمینه زمستانی سرگرم کننده نقاشی کنید! این کلاس به عنوان یک آموزش در مورد boo ساخته شده است. .."