Przemysław Murawski

دنبال ایده های جدید برای رشد

سلام، من پرزمک هستم! خیلی خوب است که شما اینجا هستید. :)

در دهه گذشته، من در زمینه فناوری اطلاعات کار کرده‌ام و به مردم کمک می‌کنم تا محصولاتی بسازند که زندگی‌شان را تغییر دهد، با ایجاد مؤلفه‌های رابط کاربری ظریف و متمرکز بر محتوای سرگرم‌کننده. زمینه اصلی تخصص من همیشه محتوای ویدیو بوده است: طراحی پخش کننده های ویدیو، افزودن جنبه های اجتماعی به پلتفرم های ویدیویی، ارائه ویژگی های پخش زنده، و اخیراً نیز فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها توسط خودم.

من چیزهای زیادی در مورد تعامل کاربر یاد گرفتم، چیزهای زیادی در مورد چگونگی رشد استارت آپ ها، و با فرازهایی (یک تصاحب بزرگ) و افت (یکی از رقبای اسنپ چت شکست خورد) زندگی کردم. اما، مهم ترین مهارت هایی که یاد گرفتم مهارت های انسان محوری است: چگونه تعادل را حفظ کنم، چگونه با انگیزه بمانم، چگونه همه چیز را در این دنیای پر سر و صدا پیگیری کنم، و همچنین چگونه مردم هنگام تعامل با محتوای جذاب رفتار می کنند - اساساً چه چیزی باعث می شود آنها تیک می زنند.

من می‌خواهم یافته‌های جالب بسیاری را در Skillshare با شما به اشتراک بگذارم که به شما کمک می‌کند رشد ثابتی داشته باشید، زیرا معتقدم این یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهایی است که می‌توانیم داشته باشیم، اینطور نیست؟

دوره های این مدرس:

آموزش انگیزه برای افراد خلاق: مبانی کلیدی برای دستیابی به بیشتر در زندگی

Motivation for Creative People: The Key Foundations for Achieving More in Life

«اگر اغلب با انگیزه‌های روزانه تلاش می‌کنید تا خود را سازنده نگه دارید و اثر هنری شگفت‌انگیز بعدی خود را به پایان برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! پرزمک دارای s. .."