Jennifer Hines

تصویرگر و هنرمند حروف نویس

من یک تصویرگر و هنرمند حروف نویس با تخصص در تصویرسازی غذا از شیکاگو IL هستم که در لندن زندگی و کار می کنم. من تصاویر سفارشی و آثار هنری حروف را ایجاد می کنم تا مردم را بخندانم!

من هنرهای زیبا و پیشینه نویسندگی خلاقانه ای دارم، سال ها به عنوان طراح داخلی در یک شرکت انتشاراتی و شرکت تحقیقاتی کار کردم و اکنون به عنوان یک تصویرگر حرفه ای به عشق خود به طراحی نگاه کرده ام. من بیش از 5 سال است که روی حروف، از جمله خوشنویسی قلم مو، حروف دستی، و حروف دیجیتال تمرکز کرده ام، زیرا دوست دارم که چگونه عشق من به طراحی و متن را ترکیب می کند. همچنین دریافته‌ام که غذا چیزی است که مورد علاقه من برای طراحی است، و من طراحی آثار هنری عجیب، خنده‌دار یا خنده‌دار را دوست دارم، بنابراین در 2 سال گذشته عمدتاً روی تصویرسازی و حروف‌نویسی غذا تمرکز کرده‌ام.

من دوست دارم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم زیرا به یاد می‌آورم که وقتی چیزهای جدید یاد می‌گرفتم چقدر برایم مهم بود. من در شیکاگو، لندن، و به صورت آنلاین دوره‌های کوتاه و طولانی‌تری را آموزش داده‌ام که با دست طراحی شده‌اند، خوشنویسی، و دوره‌های تصویرسازی، و با گروه‌های محلی برای برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای خلاقانه برای مخاطبان از همه نوع همکاری کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش Food Illustration Fun: نمایش شخصیت های ناز غذا

Food Illustration Fun: Illustrating Cute Food Characters

"Food Illustration Fun: Illustrating Cute Food Characters" یک آموزش سرگرم کننده در مورد نحوه استفاده از غذا به عنوان الهام برای نشان دادن یک شخصیت غذایی بامزه است.