Kiva-Marie Belt

هنرمند و تصویرگر خودآموز

من کمربند کیوا-ماری هستم و ضمایر من او یا آنها/آنها هستند. من یک هنرمند و تصویرگر عجیب و غریب هستم که در مزرعه اسطوخودوس در نوا اسکوشیا، کانادا زندگی می کنم.

من خودم در حال آموزش هستم و دائماً چیزهای جدید یاد می‌گیرم. من سفرم را به عنوان یک تصویرگر با آبرنگ جوهر آغاز کردم و فکر می کنم این رسانه همیشه اولین عشق من خواهد بود. من همچنین با گواش، اکریلیک، نرم افزار Adobe و خیلی چیزهای دیگر کار می کنم! من عاشق سبک ها و روش های مختلف دیدن سوژه هایم هستم که می توانم با رسانه های مختلف ایجاد کنم. من همچنین گاهی اوقات برای همراهی با نقاشی هایم شعر می نویسم زیرا به بیان داستان کمک می کند.

من بیشتر از دنیای طبیعی (و گاهی ماوراء طبیعی) الهام می‌گیرم، و فکر می‌کنم هر چیزی می‌تواند در نوع خود زیبا باشد. من مشتاق موجوداتی هستم که مردم تمایل دارند آنها را دوست نداشته باشند یا نادیده بگیرند. برای من یک وزغ خوب یا یک حشره پیدا کنید و من برای چندین سال وسواس خواهم داشت.

من به‌تازگی به‌عنوان معلم در Skillshare شروع به کار کرده‌ام، بنابراین دوست دارم ایده‌های شما را برای کلاس‌های آینده بشنوم! ممنون که به من ملحق شدید،
-Kiva-Marie



دوره های این مدرس:

آموزش جوهر و آبرنگ: صحنه جادویی باغ اسطوخودوس

Ink and Watercolour: A Magical Lavender Garden Scene

"در این کلاس Skillshare، شما یک نقاشی آبرنگ گویا و عجیب از یک باغ اسطوخودوس با عناصر کلیدی مشخص شده با جوهر ایجاد خواهید کرد. این کلاس برای..."