Kent Hart

سلام، من هارت هستم. من یک عکاس/فیلمبردار ساکن کلرادو اسپرینگز، CO هستم. وقتی سفرم را شروع کردم کاملاً به حدس زدن/آزمایش تکیه کردم و این عادت باعث شد خیلی زود از پا در بیایم. بنابراین من شروع به این باور کردم که آموزش مهمتر از داشتن وسایل جالب و وسایل فانتزی است. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا هر گونه سوال یا شک در مورد شروع کار را برطرف کنید. از اصول اولیه دوربین گرفته تا تولید کننده محتوا. آیا آماده هستید که یک عکاس/فیلمبردار شوید؟ اجازه دهید آن را انجام دهیم!!

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه دوربین برای ویدیو | بنیادی برای آینده ای موفق در ساخت ویدیو

Camera Basics For Video | The Foundation For A Successful Future In Video Creation

"شما می خواهید ویدیوهای جذابی را ضبط کنید که مردم به سمت آنها جذب می شوند؟ دقیقاً یاد بگیرید که چه ابزار، تنظیمات و تکنیک هایی را برای انجام این کار در حین ساختن یک انجمن انجام دهید. . .."


آموزش مبانی دوربین | حالت دستی کامل آهنگ سریع

Camera Basics | Full Manual Mode Fast Track

"درباره این کلاس شاید دوربین نداشته باشید اما بخواهید آن را تهیه کنید. شاید شما یک دوربین داشته باشید اما دقیقاً نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید. یا شاید شما یک اسفنج برای k هستید. .."


آموزش Adobe Lightroom Classic Essentials را بیاموزید: گردش کار ویرایش عکس را به حداکثر برسانید

Learn Adobe Lightroom Classic Essentials : Maximize Photo-Editing Workflow

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش ویرایش ویدیو برای مبتدیان | راهنمای نهایی برای Adobe Premiere Pro

Video Editing For Beginners | Ultimate Guide For Adobe Premiere Pro

یک تقویت کننده پایه ویرایش قوی ایجاد کنید؛ ایده های خلاقانه خود را با Adobe Premiere Pro به ویدیوهای شگفت انگیز تبدیل کنید.  For My Beginners lt;3 از Video Basics Fo استفاده کنید. .."