Iris Alta

طراح و کارآفرین

چیزی که به عنوان یک انگیزه شخصی برای ابزارهای خلاقانه و عملی برای زندگی و علاقه واقعی به کمک به هموطنان هزاره‌اش برای حرکت در میانه‌های آشفته شروع شد، منجر به ساخت شد. p>

آیریس یک طراح و صاحب کسب و کار کوچک است که به طراحی محصولاتی اختصاص داده شده است که زندگی حرفه‌ای شخصی را تشویق می‌کنند. آیریس پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در طراحی صنعتی و کار به عنوان محقق طراح برای چند سال، آلتا را تأسیس کرد. در طول کارگاه‌های بسیاری که در طول سال‌ها طراحی و راه‌اندازی کرد، متوجه شد که ابزار خلاقانه‌ای که او استفاده می‌کند برای کاوش در خود بسیار مؤثر است. از زمانی که آیریس در مأموریتی است که تا حد امکان ابزارهای ملموس را برای شروع زندگی کردن که خودشان طراحی می‌کنند، در اختیار افراد بیشتری قرار دهد. همه از راحتی خانه هایشان.

اغلب وقتی افراد احساس می‌کنند در زندگی خود گیر کرده‌اند، یکی از معدود گزینه‌هایی که دارند این است که برای راهنمایی به یک مربی حرفه‌ای یا زندگی مراجعه کنند، که می‌تواند دلهره‌آور، پرهزینه یا مناسب نباشد. آیریس در دوره آموزشی Skillshare خود انتخاب های شغلی خود را ایجاد کرد یک جعبه ابزار ارائه می دهد که به شما کمک می کند آنچه را که از شغل خود نیاز دارید تا احساس انرژی کنید و چگونه می خواهید خود را توسعه دهید، ترسیم کنید. با ارائه ابزارهایی به مردم برای بیرون آوردن افکار از سرشان بر روی کاغذ به روشی ساختاریافته، در دسترس و جذاب، آنها می توانند آنچه را که برای احساس رضایتمندی نیاز دارند کشف کنند و زندگی خود را برای انعکاس آن تغییر دهند.< p>

در کنار تبدیل Alta به یک نام تجاری برای زندگی عمدی، Iris به عنوان یک مشاور خلاق کار می کند. یک طراح حرفه ای و به طور صمیمانه ماجراجو، ممکن است او را بیش از دیده باشید، یا شاید در طول یک سفر کوهنوردی ملاقات کرده باشید. در هر صورت، او خوشحال است که شما اینجا هستید!

دوره های این مدرس:

آموزش انتخاب های شغلی خود را ایجاد کنید: یک زندگی کاری کامل را طراحی کنید

Crafting Your Career Choices: Design a Fulfilling Work Life

"برای درک آنچه از شغل خود برای احساس انرژی نیاز دارید و چگونه می خواهید خود را توسعه دهید، تلاش و درون نگری زیادی لازم است. و ما اغلب کمبود داریم."