Kari Barnes

هنرمند انتزاعی/طراح سطح

سلام، من کاری هستم.

من یک هنرمند انتزاعی و ترکیبی هستم که در مزرعه ای کوچک در ویسکانسین زندگی می کنم. هنر انتزاعی من بافت‌های شن و ماسه را با شستشوهای اثیری درخشان با نورهای مات به زمین ترکیب می‌کند. من از هندسه الگو و هنر طراحی برای پارچه، کالاهای خانگی و مجلات الهام بخش لذت می برم.

من همچنین سابقه گسترده ای در تجارت دارم، زیرا بیش از 22 سال قبل از اینکه از آن بازنشسته شوم، مالک یک شرکت سنتی مبتنی بر محصول آنلاین بودم تا خلاقیت و تجارت هنری خود را در مرکز و جلوه قرار دهم.

من دوست دارم چیزهایی را که در این مسیر آموخته‌ام آموزش دهم و با دیگران به اشتراک بگذارم -- به خصوص وقتی یاد می‌گیرم که پس‌زمینه کسب‌وکارم را در تجارت هنری رو به رشد خود به کار ببرم.

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم!

شما همچنین می توانید سفر من را در ادامه دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای هنرمندان برای Printify Print در صورت تقاضا با استفاده از فروشگاه Etsy یا Shopify

Artists’ Guide to Printify Print on Demand using Etsy or Shopify Store

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با اتصال Printify به فروشگاه Etsy یا وب‌سایت Shopify، یک جریان درآمد Print-on-Demand اضافه کنید. سلام! من کاری هستم، یک هنرمند، د. .."


آموزش راهنمای هنرمند: کسب و کار استیکر را با Printify Print در صورت تقاضا راه اندازی کنید

Artist Guide: Start a Sticker Business with Printify Print on Demand

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش طراحی و فروش هدایای شخصی با Printify Print on Demand & Etsy

Design & Sell Personalized Gifts with Printify Print on Demand & Etsy

"درباره این کلاس: در این کلاس دانش خود را در مورد Print on Demand عمیق تر می کنید و یاد می گیرید که چگونه یک محصول شخصی سازی شده Print on Demand را طراحی، چاپ و اجرا کنید. .."


آموزش راهنمای هنرمندان: طراحی و فروش حوله چای با Printify Print در صورت تقاضا

Artists Guide: Design & Sell Tea Towels with Printify Print on Demand

"درباره این کلاس: در این کلاس دانش خود را در مورد Print on Demand عمیق تر می کنید و سه روش مختلف طراحی را یاد می گیرید، سپس قیمت و فروش نرادهای خود را به فروش می رسانید. .."