Ryan Fowler

عکاس و فیلمساز سفر و گردشگری

من یک عکاس برنده جوایز هستم و علاقه زیادی به ثبت جادو دارم - حتی در هر روز.

از تصاویر من خواهید دید که من یک عکاس و فیلمساز پرشور گردشگری در سفر هستم که به خاطر دمیدن زندگی در تصاویر منحصر به فردم و بر اساس ساحل آرام توید در نیو ساوت ولز، استرالیا، شهرت دارم.< p>

استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های درون دوربین، زمان‌های دقیق روز و نگاهی حیاتی برای پس‌پردازش. هدف هر عکس ایجاد یک رئالیسم سورئال است که بینندگان را با رنگ، بافت، احساس و عواطف واقعی القا کند. من از کار کردن با مکان های کشف نشده و برجسته کردن برخی از گنجینه هایی که در کشور باورنکردنی ما در انتظار هستند هیجان زده هستم.

من با سازمان ها و هیئت های گردشگری مانند Destination NSW، Surfing Australia، Husk Distillers، Lendlease و غیره کار کرده ام. کارهای من در مجله Jetstar، OzShot Magazine، The Loop، و Culture Club Travel، Daily News و بسیاری دیگر به نمایش درآمده است.

ممکن است یک دقیقه در دره‌های آریزونا گم شوم یا در معابد ممنوعه افراد مقدّس را به هوس دستگیر کنم، اما این تفکر آزاد با عناصر تجاری و نوآورانه‌ای که با خدماتم بسته‌بندی کرده‌ام متعادل است.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی ترکیبی با فاصله کانونی

Focal Length Blending Photography

"آیا برای گرفتن پرسپکتیو مناسب با لنزهای واید مشکل دارید؟ شاید پیش زمینه را به خوبی ثبت کنید، اما پس زمینه خیلی کوچک یا دور به نظر می رسد. ...."