Victor Loyiso

یوتیوبر/سازنده محتوا/نوازنده

سلام، ویکتور اینجاست. من یک یوتیوبر، موسیقیدان و سازنده محتوای آنلاین مستقر در بریتانیا هستم. من در دهه گذشته در این حوزه ها فعال بوده ام.

من واقعاً از ایجاد محتوای دیجیتال از ارسال ویدیو برای تقریباً 400 هزار دنبال کننده TikTok، اجرای و انتشار محتوا در کانال یوتیوب 11 هزار مشترکم یا نوشتن و تولید موسیقی اصلی خودم در Logic Pro x لذت می برم. من همچنین یک یادگیرنده مشتاق هستم، من تلاش می کنم همیشه مهارت ها و تکنیک های جدید را برای رشد و بهبود جریان کاری فعلی خود بیاموزم.

من هیجان زده هستم که همه چیزهایی را که به عنوان یک نوازنده مستقل سازنده محتوا یاد گرفته ام، با شما به اشتراک بگذارم و حساب های ذکر شده در بالا را افزایش دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش نام تجاری خود را در TikTok رشد دهید: چگونه می توان روندها را شناسایی کرد و از آنها برای رشد استفاده کرد

Grow Your Brand On TikTok: How To Spot Trends & Leverage Them For Growth

"خلاقیت خود را رها کنید و با استفاده از محتوای پرطرفدار، جامعه TikTok را که همیشه آرزویش را داشتید، رشد دهید.  محتوای پرطرفدار یکی از بهترین تقویت‌کننده‌ها است.


آموزش نحوه شناسایی روندهای TikTok: 5 مطالعه موردی محتوای پرطرفدار

How To Spot TikTok Trends: 5 Trending Content Case Studies

اگرچه هیچ تضمینی برای رشد در رسانه های اجتماعی وجود ندارد، اما برای کسانی که به دنبال رشد در Tiktok در آمپر 2021 هستند، فراتر از آن، استفاده از روندهای رو به رشد می تواند مفید باشد.


آموزش آن را در TikTok له کنید | چگونه ایده های محتوا را از دست ندهیم

Crush It On TikTok | How To Never Run Out Of Content Ideas

"نمای کلی کلاس در این دوره ما 8 روش مخفی بسیار موثر را بررسی خواهیم کرد که از آنها استفاده می‌کنم تا تقریباً هیچگاه ایده‌های خود را در هنگام ایجاد رقابت تمام نکنند. .."