Samuli Jeskanen

اسم من سامولی جسکانن است، بیش از 6 سال است که در تجارت الکترونیک فعالیت می کنم.

من دوست دارم فرصت‌های تجاری جدید را پیدا کنم و کسب‌وکارهای فعلی‌ام را تا آنجا که می‌توانم روان اجرا کنم.

من اولین تجارت الکترونیکی خود را در سال 2014 با دو شریک تجاری خود شروع کردم. این تجارت جواهرات بود و فقط جواهرات با نام قابل تنظیم می فروخت. در همان زمان شروع به انجام تبلیغات فیس بوک کردم و تنها پس از دو ماه 37000 یورو در ماه فروش داشت.

این یک تجارت dropshipping بود و به زودی سازنده ما فروشگاه خود را در فنلاند راه اندازی کرد و این به سرعت پایان کار ما بود. ما نمی‌توانستیم با قیمت‌های آن‌ها رقابت کنیم و چون فنلاند کشور کوچکی است، تنها با 5.5 میلیون نفر جمعیت، بنابراین جایی برای دو کسب‌وکار در آن جایگاه کوچک وجود نداشت.

اما این یک تجربه یادگیری عالی بود. ما شروع به واردات جواهرات کردیم و پس از یک سال نیز جواهرات خود را تولید کردیم.

اکنون این کسب و کاری است که سالانه بیش از 1 میلیون یورو فروش دارد. تولید خود ما بسیار بزرگتر شد و فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به پلتفرم Shopify تغییر دادیم.

من همچنین در سال 2018 به عنوان مربی به شرکت دیگری پیوستم. زمانی که من به آن ملحق شدم، آنها حدود 4000 یورو در ماه درآمد داشتند. پس از آن فروشگاه Woocommerce آنها را به پلتفرم Shopify منتقل کردیم و اکنون بهترین ماه ما بیش از 130 000 دلار فروش داشتیم!

در این 5 سال گذشته من بیش از 1.6 میلیون در تبلیغات فیس بوک هزینه کرده ام، بنابراین دانش زیادی از تبلیغات فیس بوک به دست آورده ام که می خواهم به کارآفرینان جدید آموزش دهم.

من مدت‌ها در فکر شروع آموزش تجارت الکترونیک و بازاریابی آنلاین بودم، اما زمان کافی وجود نداشت و راه‌اندازی دوره آنلاین خود کار زیادی به نظر می‌رسید. من اخیراً با پلتفرم Skillshare آشنا شدم و شاید این راه خوبی برای شروع تدریس من باشد :)

دوره های این مدرس:

آموزش کارگاه تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام برای مربیان و مشاوران!

Facebook and Instagram Ads Workshop for Coaches and Consultants!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."