Jen Cosgrove

مدیر و مربی داوطلب مدرسه

من جن کازگرو هستم و منابع ارزشمندی برای رهبران گروه والدین دلسوز و سخت کوش مدرسه، مانند شما ایجاد می کنم. هدف من این است که به شما کمک کنم، با صرف زمان و استرس کمتر، کارهای بیشتری برای فرزندان و مدرسه خود انجام دهید.

من در هشت سال گذشته به عنوان یک رهبر داوطلب مدرسه خدمت کرده ام. در طی آن مدت، من به جمع آوری صدها داوطلب برای حراج ها، رویدادهای روز میدانی، رقص، برنامه های غنی سازی، نمایش استعدادها، رویدادهای خدمات اجتماعی، دویدن های سرگرم کننده، درخواست های سالانه، مسابقات گلف، فروش محصولات، مراسم و موارد دیگر کمک کرده ام. p>

من واقعاً از کاری که انجام می دهید قدردانی می کنم! توجه، خلاقیت و تلاش شما به بچه‌ها کمک می‌کند تا به دستاوردهای بیشتری برسند.

شما سزاوار تشکر فراوان هستید.

و کمک بسیاری از والدین دیگر!

این تمرکز کلاس‌های Skillshare من است: به اشتراک گذاشتن استراتژی‌ها و مراحل اثبات‌شده برای استخدام داوطلبان مدرسه تا بتوانید با اعتماد به نفس بیشتر و استرس کمتر موفق شوید.

من هیجان زده هستم که به شما کمک کنم داوطلبانی را که برای کمک به دانش آموزان برای دستیابی بیشتر به آنها نیاز دارید، استخدام کنید. بنابراین، اجازه دهید شروع کنیم! من از شما دعوت می کنم که اکنون تماشای کلاس من را شروع کنید و سوالات و چالش های خود را با ما در میان بگذارید. من دوست دارم فرصتی برای کمک به شما فراهم شود.

جن بی. کازگروو

SchoolVolunteersShare.com

دوره های این مدرس:

آموزش والدین را وادار کنید تا برای رویدادهای مدرسه داوطلب شوند

Get Parents to Volunteer for School Events

" بیاموزید که چگونه والدین پرمشغله را داوطلب کنید تا رویداد مدرسه بعدی شما یک موفقیت بزرگ باشد! جن کازگرو، رهبر داوطلب مدرسه کهنه کار، شما را همراهی خواهد کرد. .."