Dylan Reynolds

فیلمساز + ویرایشگر ویدئو

سلام،

من دیلن (22 ساله) هستم، یک ویرایشگر ویدئو و فیلمساز تمام وقت.

بیشتر روزهایم را صرف ویرایش ویدیوهای YouTube می‌کنم، و در 4 سال گذشته یک شرکت تولیدی را اداره می‌کنم که به کسب‌وکارها/افراد کمک می‌کند محتوای عالی ایجاد کنند. من همچنین یک پادکست هفتگی دارم که ممکن است دوست داشته باشید همه چیز درباره فیلمسازی، داستان سرایی و تدوین را بررسی کنید.

من دارم روی یک سری کلاس‌های Skillshare کار می‌کنم که با اولین کلاسم شروع می‌شود (به شما یاد می‌دهد چگونه در Final Cut Pro برای مبتدی‌ها ویرایش کنید) که در آن فرآیند و تکنیک‌های اولیه ویرایش خود را به اشتراک می‌گذارم تا به شما کمک کنم تا در ایجاد محتوا موفق شوید. ، و به زودی یک دوره ویرایش پیشرفته در Final Cut Pro با موارد بیشتری در افق خواهد بود.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من پیام ارسال کنید./email و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیو با Final Cut Pro - نحوه ویرایش برای YouTube 2022

Video editing with Final Cut Pro - How to edit for YouTube 2022

"در این کلاس، همه چیزهایی را که برای شروع با Final Cut Pro نیاز دارید، و اینکه چگونه ویرایش خود را به سطح بعدی برسانید، یاد خواهید گرفت. ما با هم کار خواهیم کرد تا بسازیم..."