Segolene Chapin

تصویرگر/دانشمند محیط زیست

سلام، من سگولن هستم! من یک هنرمند آماتور مستقر در فرانسه هستم.

با وجودی که من یک دانشمند محیط زیست هستم، اما در اوقات فراغت دوست دارم نقاشی بکشم، نقاشی کنم و عکس بگیرم.

من همیشه طراحی و عکاسی را دوست داشتم. این راهی بود برای زنده کردن تصوراتم و به تصویر کشیدن دنیایی که می بینم. از کودکی با طراحی لباس و شخصیت‌ها شروع شد، سپس به عکاسی منظره، طرح‌های علمی و تاریخ هنر رفتم و در عین حال عشقم به مانگا و کمیک را پرورش دادم!

همانطور که می بینید ترجیحات هنری من بسیار متنوع است...

سفر هنری من به طور جدی با آبرنگ شروع شد. من عاشق جریان آنها هستم و وسیله ای عالی برای نقاشی مناظر و پرتره بودند.

در بیشتر کارهایم از مرجع استفاده می‌کنم (چه از سفرهای خودم و چه از عکاسان دیگر هنگام مطالعه). در اینجا برخی از آثار هنری سنتی من آمده است:

در سال 2018، اولین قدم‌هایم را به دنیای هنر دیجیتال برداشتم و از آن زمان، عاشق این رسانه شدم.

به لطف چالش های هنری به هنر دیجیتال عادت کردم. این به من کمک کرد ترکیب تصاویرم را بهبود بخشم و سبک الهام گرفته از کمیک را در آغوش بگیرم. در اینجا تعدادی از آثار هنری دیجیتال من آمده است:

به تازگی پروژه جاه طلبانه ایجاد و انتشار رمان گرافیکی خودم را شروع کردم! داستان پر از ماجراجویی و کشف، علمی و احساسی خواهد بود. اینها برخی از شخصیت های من هستند:

می توانید کارهای من را از طریق من دنبال کنید.

من همچنین به عکاسی می پردازم و عمدتاً روی مناظری که در طول سفر با آنها برخورد می کنم تمرکز می کنم. من از طرفداران بزرگ همه چیز نشنال جئوگرافیک و عکس گزارشگران شگفت انگیزی هستم که در آنجا کار می کنند!

در اینجا چند نمونه از عکس‌هایی که می‌گیرم (از چپ به راست، از بالا به پایین: ایرلند، ایسلند، کوه‌های آلپ و یک قورباغه در باغ‌وحش وینسنس):

می توانید سفر من را در من دنبال کنید.

با تشکر از این انجمن شگفت انگیز، قصد دارم مهارت های خلاقانه خود را تقویت کنم و با آموزش مهارت هایی که دارم، به آنها کمک کنم. امیدوارم علاقه مند باشید که کمی از این سفر هنری را با من به اشتراک بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش فرآیند ایجاد یک شخصیت اصلی

The Process behind Creating an Original Character

"شما می خواهید شخصیتی بسازید که متعلق به شما باشد، اما ایده های زیادی دارید یا خیلی کم که بدانید از کجا شروع کنید؟ پس این کلاس برای شماست! نام من Ségolène و. .."