Jamie Benson

طراح رقص، کمدین، حرفه ای بازاریابی

سلام. من یک طراح رقص، کمدین و حرفه ای بازاریابی تصادفی هستم. با داشتن صدایی جسورانه، بی‌احترام، و با آگاهی از گذشته‌ای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد، از تخیل بدون مانع و دانش فنی در کمپین‌های بازاریابی جسورانه برای شرکت‌های فرهنگ‌ساز استفاده می‌کنم. هدف من این است که چگونه کارآفرینان و صنایع خلاق از اهداف ارزشمند دفاع می کنند از طریق:

  • استراتژی بازاریابی
  • رسانه های اجتماعی
  • درخواست مطبوعاتی
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات
  • طراحی گرافیکی
  • وب سایت/SEO

من با Sony Pictures، Houston Symphony، Trent and Company PR، Pilobolus Dance Theatre، CUNY Dance Initiative، LMCC، Conductor Ming Luke، Joyce Theatre، Karole Armitage، NYU Tisch و آهنگساز مشهور فیلم دیوید نیومن کار کرده ام. . در .

بیشتر بیاموزید

لیلی بینز، تهیه‌کننده گروه راکول، ادعا می‌کند که «برای همه کنفرانس‌ها، کتاب‌ها، خبرنامه‌ها، وبلاگ‌ها، فیدهایی که همه ما دنبال می‌کنیم، رویکرد جیمی بنسون دست به دست بهترین چیزی است که من آمده‌ام. در سراسر.”

فوق العاده همه کاره

من به عنوان یک مدیر روابط عمومی، مطالبی را می نویسم که توجه ملی را به خود جلب می کند. من به عنوان یک نویسنده کمک هزینه، بودجه سالانه را به طور چشمگیری افزایش می دهم. من به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، پیام های کوچکی را برای حداکثر دسترسی و تعامل بسته بندی و توزیع می کنم. من به عنوان یک سخنران عمومی، مفاهیم پیچیده را برای مخاطبان انبوه تجزیه می کنم. من به عنوان فیلمنامه نویس و فیلمساز در جشنواره های متعددی سرپرستی شده ام.

من در مورد چگونگی ایجاد روابط با مخاطبین رسانه، مدیریت هویت برند، توسعه محتوا و اجرای استراتژی های رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک مشورت می کنم. از طریق ارزیابی داده ها، من مخاطبان موجود را روشن می کنم و مخاطبان بالقوه را شناسایی می کنم.

آموزش با رتبه برتر

فارغ التحصیل با افتخار، دارای مدرک لیسانس هنر در ارتباطات دیجیتال از کالج باروخ هستم که توسط فوربس به عنوان یکی از "کالج های برتر آمریکا در سال 2019" معرفی شده است.

قابل مشاهده کردن نامرئی

من کارم را با تولید اجراهای وحشیانه، بدون بودجه و حفره‌ای آغاز کردم که به حسی در سطح شهر تبدیل شد. با سابقه‌ای از کسب نتایج با منابع کم یا بدون منابع، من مشکلات را فرصت می‌دانم.

تصور خام

من که از یک پیشینه هنری می آیم، خلاقیت بدون تحریف را در تمام فعالیت های تجاری خود به ارمغان می آوردم. از آنجایی که فاقد نهاد هستم، به خاطر ایده‌هایی که در ابتدا به نظر می‌رسد از حوزه چپ می‌آیند، شناخته شده‌ام. من به استراتژی های تبلیغاتی جسورانه، مانند شیرین کاری های رسانه ای، و همچنین نیاز عمیق به ارتباط مردم با انسانیت پشت یک محصول و/یا خدمات فکر می کنم.

خاستگاه هنر وحشی

طراح رقص دلقک شورشی: به‌عنوان یک طراح رقص، سنت‌های اجرا را به چالش می‌کشم و به مخاطبان انبوه جرأت می‌کنم با من تعامل کنند. اثری با عنوان «چاپلین مانند» توسط بک استیج، «بصیرت‌آمیز و بی‌احترام» توسط LA Weekly، اثر من با ابروهای کم‌ابرو در سراسر ایالات متحده، در سراسر جشنواره بین‌المللی فیلم ارائه شده است، که در کتاب فایدون هنر وحشی به نمایش درآمده و توسط بروکلین تامین مالی شده است. شورای هنر. در .

بیشتر بیاموزید

کمدی نرد: خسته از تظاهر به حرکات داغ و هنرهای بالا، از صنعت رقص جدا شدم و با نوشتن کمدی، اجرا و میزبانی اتفاقات کمدی فرار کردم. My sketch Avenue WTF منتخبی رسمی برای جشنواره فیلم کمدی کوتاه نیویورک، جشنواره فیلی اسکچفست، فیلمسازان جدید، نبرد اسکچ ها، جشنواره فیلم کمدی پورتلند و جشنواره فیلم مستقل نیویورک است. به عنوان یک کمدین، برای جشنواره Yaaas Fest و Thoroughly Gay Club در Broadway Comedy Club اجرا کردم. من همچنین به عنوان تهیه کننده و مجری فیلم The Straight Man در تئاتر Peoples Improv، استعدادهای عجیب و غریب دیگری را مورد توجه قرار می دهم. در .

بیشتر بیاموزید

مدیر بازاریابی دیجیتال

ژانویه 2015 - اکنون

ارتباطات دیجیتال
کالج باروخ

دوره های این مدرس:

آموزش برای پروژه های علاقه خود مطبوعاتی دریافت کنید (بدون بودجه)

Get Press for Your Passion Projects (with no budget)

"در بالای غرش کر کننده اینترنت شنیده شود این کلاس در مورد متقاعد کردن با بازیگوشی و خلاقانه مخاطبین مطبوعاتی است تا شما و پروژه اشتیاق شما را به نمایش بگذارند. .."