Sisa In Wonderland

هنرمند آبرنگ

سلام، من سیسا هستم،

من یک هنرمند حرفه ای پشت استودیوی خلاقم هستم. من هنر و طراحی واقع گرایانه را مطالعه کرده ام و هنوز در راه بی پایانی برای تقویت مهارت های هنری خود هستم.

من از تکنیک آبرنگ برای کارم استفاده می‌کنم، که با سبکی یا پاستل برای ساختار خشن‌شان مرا مجذوب خود کرد.

اما برخی از آنها را با کمال میل با شما به اشتراک خواهم گذاشت!

در وب‌سایت من: , بسیاری از نقاشی‌های من را خواهید دید که نقاشی‌های گیاه‌شناسی گل‌ها با جزئیات دقیق و رنگ‌های درخشان و عمیق را نشان می‌دهند.

کار فعلی من را می‌توانید در آن بیابید، یا می‌توانید آموزش‌های کوتاهی را در کانال YouTube من بیابید.
من همچنین کارهای خود را با چاپ‌های هنری زیبا از کارهایم اجرا می‌کنم.

من در میان طبیعت بکر و دست نخورده در دامنه کوه های سرسبز در وسط اروپا بزرگ شدم. من که شیفته زیبایی کامل طبیعت هستم، سعی می کنم آن را روی کاغذ به تصویر بکشم.

من معتقدم که زیبایی در همه جای ما وجود دارد. در هر گل، در هر درخت و در هر فردی است که ما در سفر خود در زندگی ملاقات می کنیم.

من همچنین معتقدم که هر نقاشی دارای انرژی هنرمندی است که آن را ساخته است.

آرزوی من این است که نقاشی هایم تکه ای از من را در خود جای دهند. میل من به زیبایی، برای همزیستی کامل رنگ و تجربه. برای اینکه نقاشی‌های من در هر کجا که نمایش داده می‌شوند، شادی را به ارمغان بیاورند.

برای گرفتن هر نما، نسیم ملایمی از لطافت و زیبایی رنگارنگ. و برای اینکه همیشه چیزی برای کشف وجود داشته باشد. حرکت قلم مو، رنگ‌ها، تردید ملایم دست هنگام طراحی... که همه به یک نقاشی جان می‌دهد.

بنابراین، به دنیای رنگارنگ من خوش آمدید!

***

سیسا.




دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی یک پرنده بهشتی با آبرنگ

Learn to Paint a Watercolor Bird of Paradise

«در این کلاس، من به شما آموزش می‌دهم که چگونه این پرنده پر جنب و جوش زیبای بهشت ​​را با جزئیات بسیار بدون زحمت نقاشی کنید. ما بر روی ترکیب نور تمرکز خواهیم کرد. .."


آموزش نقاشی آبرنگ قرمز خشخاش

Learn to Paint a Watercolor Red Poppy

"در این کلاس، من به شما آموزش خواهم داد که چگونه این خشخاش قرمز پر جنب و جوش زیبا را با جزئیات بسیار بدون زحمت نقاشی کنید. ما بر روی ترکیب نور اما بری تمرکز خواهیم کرد. .."