Aniruddha Gupte

علاقه مندان به آبرنگ و حیات وحش

من یک هنرمند ساکن بمبئی، هند هستم. من سابقه حرفه ای تمرین و تدریس طراحی صنعتی و طراحی خدمات دارم. من همچنین از زمانی که یادم می‌آید، علاقه شدیدی به حیات وحش و فضای باز دارم. علاقه من به آبرنگ نسبتاً اخیر است. اکنون می خواهم ببینم تا کجا می توانم این اشتیاق را بردارم. این کلاس اولین قدم من در این مسیر است. این سفری است که امیدوارم در آن به من بپیوندید.

آبرنگ وسیله ای ترسناک برای شروع است. شاید به این دلیل است که چقدر می تواند نابخشودنی باشد. هنگامی که یک شستشو خشک شد، هر چه بیشتر سعی کنید چیزها را تغییر دهید، ظاهر آن را بدتر می کنید. شاید به دلیل عدم کنترل است. یکی از آنها استفاده از آب برای قرار دادن رنگ ها است و همیشه پیش بینی رفتار آب دشوار است. برای من، این عدم کنترل است که از همه بیشتر لذت می‌برم. می دانم که نمی توانم آب را کنترل کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که به نحوه جریان آن واکنش نشان دهم. من مشتاقانه منتظرم که هر بار که رنگ هایم را برمی دارم غافلگیر شوم.

اگرچه طراحی بخشی از حرفه من است، اما سال ها طول کشید تا در انجام آن مطمئن شوم. تنها زمانی که عمل خلق هنر بیشتر از نتیجه مهم شد، دوباره به سرگرمی تبدیل شد. اکنون می‌خواهم این رویکرد را با y به اشتراک بگذارم. می‌توانید آزمایش‌های مختلف من را در اینستاگرام دنبال کنید. من همچنین به دنبال انتشار چند ویدیوی کوتاهتر در یوتیوب هستم. من نسبتاً در رسانه‌های اجتماعی خود فعال هستم و خوشحال می‌شوم ارتباط برقرار کنم.

اینستاگرام:

YouTube: LineWashBirb

دوره های این مدرس:

آموزش زاغی آبرنگ | چگونه یک پرنده را در مراحل ساده و مطمئن نقاشی کنیم

Watercolour Magpie | How to Paint a Bird in Simple and Confident Steps

"در این کلاس قرار است یک زاغی اوراسیا را نقاشی کنیم. من یک شب زیادی را به تماشای آنها در حال بازی روی چمن گذرانده ام. چیزی که من را به سمت آنها جذب می کند همیشه بوده است."


آموزش کلاغ رنگارنگ: نحوه انتخاب جسورانه هنگام نقاشی با آبرنگ

Colourful Crow: How to make Bold Choices when Painting with Watercolour

"پرنده سیاه رنگی که هر روز آن را می بیند ممکن است در نگاه اول یک موضوع عادی برای نقاشی به نظر برسد. با این حال، خود این واقعیت که رنگی یکنواخت است..."


آموزش فنچ طلایی با شکوه. یک استاد کلاس در نقاشی پرندگان آبرنگ شل

GLORIOUS GOLDFINCH. A Masterclass in Painting Loose Watercolour Birds

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


زنبور خوار. آموزش نقاشی پرندگان در آبرنگ با استفاده از تکنیک DIRECT و Loose

BEE-EATER. Learn to Paint Birds in Watercolour using a DIRECT and LOOSE technique

"در این کلاس ما قصد داریم یک زنبور خوار اروپایی را نقاشی کنیم. من گونه های زیادی از زنبور خواران را می بینم، برخی از آنها دقیقاً در خانه من هستند. زنبور خوار اروپایی همان کسی است که من هستم."


آموزش اصول آبرنگ: چگونه یک منظره کوهستانی ساده را در 3 لایه نقاشی کنیم

Watercolour Fundamentals: How to Paint a Simple Mountainscape in 3 Layers

"در این کلاس با ساده کردن آن در 3 مرحله ساده به شما یاد می دهم که چگونه هر صحنه ای را با آبرنگ نقاشی کنید. برای یادگیری این مهارت می خواهیم یک نقاشی ساده بکشیم."


آموزش آفتاب پرست رنگین کمان. بر ترس از آبرنگ شل و خیس غلبه کنید.

RAINBOW CHAMELEON. Overcome the Fear of Loose, Wet-in-Wet Watercolour.

"در این کلاس ما یک آفتاب پرست سه شاخ را نقاشی خواهیم کرد. این برای دانش آموزانی که یکی از کلاس های دیگر من را امتحان کرده اند و اکنون به دنبال یک C بزرگتر هستند عالی است."